• Soulsister

Våra Förlovnings och vigselringar (bildtråd)

Här tänkte jag att vi kan posta bilder på våra ringar. Både de vi har och de vi skulle vilja ha...

Det är också okey att rådfråga varandra...(tänker jag helt själviskt då jag letar efter en ring som är snygg i kombination med min förlovnings- och vigselring). Ja...vi ska förnya våra bröllopslöften. Glad

Dela bilder och berätta om din ring!

Amor Vincit Omnia - Kärleken Övervinner Allt
  • Svar på tråden Våra Förlovnings och vigselringar (bildtråd)
  • Anonym (Mina)

Detta är min förlovningsring i rött guld med 6st diamanter infattade i hjärtan, jag valde själv ut den och min sambo höll med om att den var vacker så den fick det bli =)

Vigselringen är lite enklare och smalare i rött guld med  
  • Anonym (Mina)
    Anonym (Mina) skrev 2013-03-08 09:44:41 följande:

Detta är min förlovningsring i rött guld med 6st diamanter infattade i hjärtan, jag valde själv ut den och min sambo höll med om att den var vacker så den fick det bli =)

Vigselringen är lite enklare och smalare i rött guld med  
    Oj allt kom  inte med....

Vigselringen är lite enklare och smalare i rött guld med  12st diamanter i (om jag räknat rätt) 

Jag har vigselringen innanför förlovningsringen och tycker de passar jätte bra ihop, jag är helnöjd =) 
  • Soulsister

Jättefina! =)

Jag tycker det är svårt att hitta matchande ringar...jag åker iväg på en weekend till Stockholm om en timma men när jag kommer hem ska jag fota mina ringar. Jag behöver en till..=) 

Amor Vincit Omnia - Kärleken Övervinner Allt
  • sär skriven

Mina ringar. Innanför dessa har jag en eternity-ring, också den  i vitguld med diamanter.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    aj 378 skrev 2013-03-10 19:38:20 följande:
    Åh va fina sär skriven!
    Tack! Jag är supernöjd med den.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • summer06

Mina fina ringar från Schalins

(¯`°?.¸ ღ ♥ Adrian 2oo6o614 ♥ Alvia 2oo711o6 ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Våra Förlovnings och vigselringar (bildtråd)