Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Kåt just nu?

Verkar inte vara många kåta på det här forumet. Det går ju att räkna er på en hand för bövelen!

• LostInTranslation

Var det för en stund sedan men börjar nästan tappa suget.... Vad skall jag ta mig till nu??

• LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 17:44:02 följande:
    ja, såna här dagar avskyr jag verkligen distansförhållande!!! vaknade sugen och det har inte blivit bättre!
    Ni borde skaffa er en substitutsrättsklausul i ert förhållande som är tillämpbar när ni är på olika platser.... Då kan det vara riktigt bra med distansförhållanden. Man tröttar inte ut varandra så förbaskat..... Oskyldig
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 17:51:26 följande:
    ha ha! substitutet är skype och vibrator! hjälper lite, men inget är som äkta vara...
    Haha... kan du inte ringa mig av misstag istället... Vem vet det kanske hälper bättre hmmm...Fast det vore nog inte ett bra betyg för mig om din kåthet skulle gå över iofs.

Skype och vibrator låter iofs som en jäkligt bra uppladdning inför IRL mötena....
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:08:28 följande:
    ha ha! nä det hade inte varit något att skryta med direkt!

jo, när vi ses brukar vi ha byggt upp får en härlig stund... men en gång i månaden är rätt lite
    Ja herregud!! När man är i den fasen i en relation. Men det ger ju ett mått på känslorna mellan er om ni fixar det... Men du hade nog ändå behövt en liten diskret älskare haha
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:20:02 följande:
    inte utan att tanken slår mig ibland, men det är inte värt det... detta är ju trots allt inte för evigt. han måste bara hitta ett jobb här. men visst, dagar som idag hade det inte varit dumt att ha någon att ringa som kan komma över snabbt!! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Nej, sånt behöver vi nog alla lite då och då egentligen . Den omedelbara tillfredställelsen. Hur länge har ni vart tillsammans?
  • LostInTranslation
    Johanna83 skrev 2014-01-31 18:31:20 följande:
    nio år. levt med distans i tre. börjar tröttna på det, men inte mycket att göra, eller hur?
    Herrejäklar vad länge! Imponerande att ni håller glöden upp såpass efter all den tiden. Var säker på att ni träffats nyligen. Har ni hållt på så länge kanske man kan tycka att det bara är att köra vidare om det funkar. Men hur kan det ta tre år att lösa ett jobb? Jag hade gett upp efter två månader, eller sett till att ha ett öppet förhållande. Men jag är som jag är också haha....
  • LostInTranslation
    Anonym (tjej 23) skrev 2014-01-31 18:33:26 följande:
    Något så fruktansvärt kåt just nu, känner mig riktigt slynig också. Har redan kört slut på sambon så nu får man väl fortsätta själv. Har inte kunnat tänka på annat än sex på hela dagen.
    Kör hårt!!! Tryck i sambon något så han piggnar till...
  • LostInTranslation
    Anonym (Hannah20) skrev 2014-02-07 14:41:43 följande:

Mmm, är på jobbet. Får bli in på toaletten en snabbis
    Du hade fått resten av dagen ledigt om jag var din chef..... Lovar...Hade sett till att starta afterworken tidigt för din skull...
Svar på tråden Kåt just nu?