Inlägg från: Anonym (Hela veckan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hela veckan)

Kåt just nu?

Ja! Verkligen! Barnen lämnade hos exet och jobbvecka på G. Kåt som en kanin så sitter det någon tjej här med samma känsla så är jag inte allt för svårflirtad hehe

• Anonym (Hela veckan)
    Gladmus1980 skrev 2014-03-23 23:57:59 följande:
    Mmm....

Säg att det var ett mmm som i "mmm jag är väldigt sugen"...
  • Anonym (Hela veckan)
    Madida skrev 2014-03-24 00:35:56 följande:
    Klart jag gjorde. Jag är uttråkad och när jag serveras guldläge att vara ironisk/sarkastisk så bara måste jag ta det.
    I'm not bossy. I just have better ideas than you

Finns det ingen tråd som heter "är du uttråkad just nu?". Känns som ett bättre place för dig, här är vi nämligen väldigt kåta förstår du...
  • Anonym (Hela veckan)
    Madida skrev 2014-03-24 00:37:39 följande:
    Jag förutsatte att min sarkasm skulle nå fram Men visst, om det faktiskt hade varit så att jag surfade här när jag var kåt så finns nog chansen att det skulle ge resultat. Min upplevelse är att majoriteten av män som är här är här just för att ragga.

Stämmer nog faktiskt! Och just med den här titeln så känns det extra mycket så.
  • Anonym (Hela veckan)
    Madida skrev 2014-03-24 00:46:21 följande:
    Det får ni gärna vara Jag antog dock att frågan riktade sig till alla, inte bara de som svarar ja.

Självklart ska alla svara. Jag missade bara att man skulle vara ironisk/sarkastisk i den här tråden. Uppfattade aldrig det i TS text i starten. Sorry my fault!
Svar på tråden Kåt just nu?