Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

Kåt just nu?

Ja, lite för ofta nuförtiden.

• Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:21:07 följande:
    Kanske inte kåtheten som är problemet...

Vad är problemet då?
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:28:07 följande:
    Problemet skulle vara om du inte får utlopp för din kåthet. Fast det är klart, om du är fullständigt överkåt och omättlig så kan det ju vara problematiskt att sköta jobb och alla andra plikter.

Nä fullständigt överkåt är jag inte. Men jag går med tjejstånd ofta , mycket ofta. Och har snart "Blue Pussy"
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:33:19 följande:
    haha Blue Pussy - värker det i blygdläpparna då eller i hela härligheten? Låter faktiskt inte alls bra. Du får hitta nån som kan hjälpa dig!

Dunkar och bultar i hela härligheten. Och när jag är på affären, gymmet osv så tänker jag på hur det skulle vara att ligga med olika män. Helt klart tecken på att jag behöver ligga.
  • Anonym (Kvinnan)
    ManiLund skrev 2014-04-09 13:45:37 följande:
    Helt normalt. För mig i alla fall...

Inte för mig, jag har fått nått överskott av östrogen eller vad som orsakar sexlust
  • Anonym (Kvinnan)

Jag vet inte själv vad som händer. Kanske att jag börjar närma mig den världsberömda sexuella peaken? Jag har suttit hemma i många år och mest fött barn och ammat. Trodde ingen man kunde tända på mig. Kompis drog med mig ut på krogen. Och män drog i mig fram och tillbaka. Okända män kunde få stånd av mig :-O

Sen kan jag bara tänka på hur jag ska ha massor med sex

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2014-04-09 15:18:42 följande:
    Jag vet inte själv vad som händer. Kanske att jag börjar närma mig den världsberömda sexuella peaken? Jag har suttit hemma i många år och mest fött barn och ammat. Trodde ingen man kunde tända på mig. Kompis drog med mig ut på krogen. Och män drog i mig fram och tillbaka. Okända män kunde få stånd av mig :-O

Sen kan jag bara tänka på hur jag ska ha massor med sex

Sen DESS kan jag bara tänka på att jag ska ha massor av sex

Just nu längtar jag efter en snygg äldre man 55+ med hår på bröstet
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Sambon) skrev 2014-04-16 18:52:34 följande:
    Härligt! Man ska ju inte fråga om en kvinnas ålder, så det gör jag inte... 😎 Men du ger onekligen vibbar av att vara en riktig milf, eller? Går själv igång på tanken av att min sambo, som enligt mig är en riktig milf, är ute på krogen och blir taggad på. Har en egen tråd ang detta...

30 är jag. Tror inte jag räknas som MILF men det kanske är min självkritik. Tror du skulle tycka att jag såg rätt snäll och oskuldsfull ut men i de lugnaste vatten...
  • Anonym (Kvinnan)

Ja, väldigt väldigt mycket. Fick i helgen uppleva den perfekta snoppen och kan bara tänka på den.

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (kille(kåtbock)) skrev 2014-04-29 21:52:45 följande:
    Är också väldigt kåt..... hur är en perfekt snopp??:)

Lång utan att slå i livmodertappen, bred utan att vara ohanterbar och en stor pung som slår mot blygdläpparna och klitoris när han tar bakifrån.
Svar på tråden Kåt just nu?