Inlägg från: Anonym (Arne Anka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Arne Anka)

Kåt just nu?

Är kåt 24/7 men som singel får man ta saken i egna händer...Drömmer

• Anonym (Arne Anka)
    Anonym (her) skrev 2014-05-28 19:59:19 följande:
    Jaa!! Försöker få tag på mitt kk, men han är ute och gör något bättre än att sukta efter sex.. :(

Det finns ju fler lemmar i världen. Skaffa en kk till.
  • Anonym (Arne Anka)
    Anonym (her) skrev 2014-05-28 20:32:33 följande:
    Har 3. Men ena är upptagen med annat tills efter helgen, andra har fått en flickvän- så där händer inte mycket. Funderar på att skaffa en 4e nu i helgen.. får se hur det går.

Var bor du och hur gammal är du? ;)
  • Anonym (Arne Anka)
    Anonym (her) skrev 2014-05-29 03:10:38 följande:
    20 år, i norra Sverige

Då är jag nog för gammal för dig, annars hade jag gärna ställt upp
  • Anonym (Arne Anka)
    Bettan85 skrev 2014-05-29 16:23:36 följande:
    Sitter här och är fruktansvärt kåt...

Synd att du inte sitter här och är kåt.

Jag hade gärna hjälpt dig med det.
  • Anonym (Arne Anka)
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:28:56 följande:
    Jag förstår personligen inte vitsen att skriva i tråden. Och det törs jag skriva helt oanonymt ;)Men det blir ju liksom inte bättre av att skriva här om det - utan det är ju bara att göra något åt det. One way or the other. Dessutom skulle det vara aningens tröttsamt att skriva samma sak i samma tråd dag efter dag efter dag ;)

Det är bara ett tidsfördriv. Det är ju inte så lätt att bara göra något åt det utan någon av det andra könet.
  • Anonym (Arne Anka)
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:38:36 följande:
    Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ? Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)

Jag tycker inte att det ökar frustrationen. Jag tycker att det är uppfriskande att det finns kvinnor som bara erkänner att de är kåta. De flesta kvinnor jag känner skulle aldrig erkänna det rakt ut. Om de gjorde det skulle det vara lite lättare att få hjälp
  • Anonym (Arne Anka)
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:48:58 följande:
    Byt bekantskapskrets, de verkar lite hämmade?  =) 

Skulle jag gärna göra men det är inte så lätt
  • Anonym (Arne Anka)
    Bettan85 skrev 2014-05-29 16:30:17 följande:
    Hade varit mysigt med lite hjälp

Bor du runt Umeå så hjälper jag gärna till.
Svar på tråden Kåt just nu?