Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Kåt just nu?

Ja ja ja jag är kåt just nu! Varför kan vi inte träffas oftare? Världen är orättvis!

• Anonym (R)

Inte jättekåt, men småsugen. Får se hur det utvecklar sig Flört

• Anonym (R)

Jag är kåt men på ett lite hopplöst sätt. Är ensam efter första förhållandet och försöker hantera att vara sugen på sex men inte ha en kille. Det är svårare att vara utan nu när jag vet vad jag missar.

• Anonym (R)

Nej, inte kåt. Desperat. Och så svarar han inte i telefon!

• Anonym (R)

Ja! Kåt! Har något nytt och spännande på gång... På lite långt avstånd bara och lite för nytt, så jag får roa mig själv...

• Anonym (R)

Har varit rätt kåt flera dagar och lekt med mig själv och fantiserat. Sen fick jag veta att killen jag fantiserar om har ett nytt förhållande på gång och tja... kåtheten är som bortblåst.

• Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 17:54:12 följande:
    Du får fantisera om mig i stället;)
    Är du farligt bra på att tända mig med händer och mun tills jag bara måste känna dig i mig och sen gudomligt skön att rida så jag kommer om och om igen?
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:05:12 följande:
    Ja slicka o känna smaken av en fitta som bara blir kåtare o fuktigare är så läckert och tändande så det tror jag inte skulle vara några problem;)
    Då kan du nog få va med i några fantasier ;) Jag är ordentligt bortskämd med att allt handlar om mig i sängen Oskyldig Bara så du vet...
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:12:51 följande:
    ajdå. gillar du bara fantasier som utspelar sig i sängen, jag som är så svag för det spontana och tycker man ska kunna tillfredsställa precis där man blir sugen. Ja jag gillar det spontana, sen menar jag inte jag vill någon annan ska se utan man får vara lite diskret.
     Skulle du inte kunna tänka att ligga på rygg  uppe på ett skrivbord och känna..........
    Jag har aldrig provat annat... Skäms Men hotell var extra spännande (eller så var det killen?) och det är dumt att säga nej innan jag provat... Skrivbord låter ju lagom ;) Ställ det inte mitt på ett stort kontor bara! Du får vänja mig långsamt ;)
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:32:51 följande:
    Jag har eget arbetsrum;) nä det är inte meningen någon annan ska se, bara det spännande och lite förbjudna;) 
     Lovar där kommer att kunna öppna sig o anande möjligheter för dig;)
    Då så ;) Prova kan man ju alltid... Det känns spännande! Jag börjar bli lite blöt av tanken faktiskt...
  • Anonym (R)

Och nu har jag hunnit med att både bli kåt och bli nöjd ;)

• Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-11 20:16:58 följande:

Ajdå, jag fick inte skriva här på 2 dagar. Haha, jaja;)

Jag klarade mig, men det var första gången jag gjorde sånt också ;) Drömde om skrivbordssex hela natten sen...
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-12 17:54:14 följande:
    Haha, sorry det var inte meningen. Jag vågar inte skriva mer sådant här inne, då får det vara via inbox men inte riktigt lika spännande där som här när alla kan läsa.
    Nej, inte lika spännande... men jag ska komma ihåg dig nästa gång kåtheten känns ensam... Väldigt o-kåt ikväll.
  • Anonym (R)

Fortfarande kåt... Vaknade kåt och våt och det har hållit i sig hela dagen.

Svar på tråden Kåt just nu?