Inlägg från: Anonym (tjej35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej35)

Kåt just nu?

Ja... har varit det sen sist jag hade sex för ett par veckor se :( Går ju att stilla det värsta behovet på egen hand men det ger inte alls samma tillfredsställelse eller är lika skönt som när en partner är med...

• Anonym (tjej35)
    wilhelm50 skrev 2013-11-28 15:49:18 följande:

Hade du tänkt ragga upp nån här på FL då (skojar lite)
    Haha, nej ingen risk för det... då skulle jag väl inte varit anonym ;)
    Behöver inte fl för det, om jag skulle vilja så skulle jag alldeles säkert kunna hitta fler sexpartners irl men problemet är att jag hittat den som matchar mej perfekt sexuellt så jag vill inte ha sex med någon annan. Sexet är mer än bra men tyvärr alldeles för sällan.
  • Anonym (tjej35)
    wilhelm50 skrev 2013-11-28 16:51:12 följande:

Ja det betvivlar jag inte ett dugg du skulle kunna välja och vraka bland killarna här på FL, men jag förstår ditt problem nog alltför vanligt bland tjejer efter ett längre förhållande, vi killar är nog som hetast i början, kram
    Jag har inte sagt något om längre förhållande. Jag är singel så jag gör precis som jag vill... Han jag har sex med så har jag (tyvärr) inte något förhållande med utan vi är bara vänner som någon gång i månaden har sex med varandra. Därför spenderar vi som regel inte vardagsnätter med varandra eller nätter när jag har barnen och då återstår det bara varannan helg då vi brukar hamna i samma säng..... Vi borde inte ha sex egentligen men ingen av oss kan motstå när det är så förbannat bra.
  • Anonym (tjej35)
    carlf skrev 2013-11-28 17:13:39 följande:
    Jag låter min ytterdörr stå öppen, du är välkommen när som, Ja o skulle kärlek uppstå mellan oss så finns det nog ingen gladare kille än jag. Vill verkligen hitta den rätta kärleken också.
    Det är ju snällt men tror jag hoppar över det. Brukar inte fara hem till främmande killar hur som helst, speciellt inte när jag inte vet var dom bor ;)
  • Anonym (tjej35)
    carlf skrev 2013-11-28 18:31:31 följande:
    Haha, nä kanske sant;) det skulle man säkert inte göra. Södra delen av landet.
    Tyvärr för långt bort...
  • Anonym (tjej35)

Ja Har inte haft sex på en månad så det börjar bli kris. Räcker inte i längden att onanera. Hade chansen till sex för ett par nätter sen men hade mens så det blev inget. Fick iaf ge min friends with benefits en väldigt, väldigt skön avsugning så det var ju nice men va fan jag hade ju velat bli slickad som jag brukar och sen rejält påsatt. Borde skaffa mej en eller några kk men kräsen som jag är e det svårt att hitta nån som duger :-/

• Anonym (tjej35)
    sören lindkvist skrev 2013-12-28 01:48:52 följande:
    Synd om dig tjejen!  In boxa mig ska ja försöka leda dig till en orgasmFlört
    Ja men visst. Jag har inte några problem att få orgasm om det bara är det jag vill. Jag vill känna närheten av en annan människa och det får jag inte via en dator. Sen finns det nog killar som gärna skulle komma hit men ingen av dom duger för mej. Finns bara en jag vill ha och tyvärr tvivlar jag på att jag nånsin kommer att hitta nån annan som det blir lika bra med Är bara att vänta tills det bli lämpligt tillfälle igen för då tar vi igen det rejält
  • Anonym (tjej35)

Ja. Ångrar att jag inte tog chansen i natt eller i morse när jag hade chansen :( Vi bara kramades, sov ihop och var nära men jag tyckte det var bäst att vi inte skulle ha sex eftersom vi bara är vänner. Blev dock så sugen att jag föreslog en träff ikväll igen men då hade han redan planer och det blev sent :( Fan, jag som hade hoppats på att få till det så bra som vi brukar. Få se om vi hinner träffas imorgonkväll... han vet redan att jag är sugen på "bus" och det är ett tag sen vi sist hade sex så blir det av kommer det att bli BRA!

• Anonym (tjej35)

Ja :( Det har jag varit sen i måndags när jag fick en väldigt skön väckning. Bättre start på veckan gick inte att få
    Nu längtar jag efter att få vara nära honom. Så sugen på att ge honom en härlig avsugning. Blir så kåt av tanken på att höra honom njuta, känna hur han närmar sig och svälja varje droppe när han kommer. 

• Anonym (tjej35)

Ja och det kommer jag att få vara länge. Har avslutat relationen till mannen jag haft så makalöst bra sex med så nu blir det celibat på obestämd tid

• Anonym (tjej35)

Ja, är nybliven singel så :(
    Kan nog få sex när jag vill men jag vill ju inte ha nån annan än mitt ex :(

• Anonym (tjej35)
    Anonym (sugen) skrev 2014-07-24 02:05:06 följande:
    Har läst mycket på FL att sex med ex är inte omöjligt så fråga ditt ex annars det är att bara onanera 
    Jag har alltså lämnat relationen för 6 dagar sen. Är knappast det smartaste draget att ha sex med honom då. Jag älskar honom men han säger att han inte älskar mej, därför lämnade jag och kan inte ha nån kontakt alls.... Han hade gärna haft kvar den sexuella relationen eftersom det sex vi haft är det bästa han haft. Hade jag inte haft känslor hade vi båda mer än gärna varit kk. 

• Anonym (tjej35)
    mho1975 skrev 2014-07-24 00:17:38 följande:
    Då är det synd om dig *kram*
    Jag vet inte om du menar det eller är sarkastisk. Ja, lite synd om mej känner jag att det är. För första gången på 20 år har jag vågat bli kär och då i någon som lekt med mina känslor. Det var också första gången sen jag förlorade oskulden för 20 år sen som jag öppnat mej för en annan människa och första gången jag haft bra sex. Vi matchar perfekt och jag vet att jag är den bästa han varit med. Nu hoppas jag bara att det inte dröjer 20 år till innan jag träffar någon som det funkar sexuellt med och som känner samma som jag. 
  • Anonym (tjej35)
    Anonym (sugen) skrev 2014-07-24 04:55:20 följande:
    Tack för alla förklaringar.
    Kärlek/känslor och sex är mycket debatterad här på FL. Och efter jag läst all du skrev så vill jag fråga dig: kan du tänka dig att skilja på känslor och sex?
    Vad är Sex för dig? och vad är känslor för dig?
    OBS att du behöver ej svara om du inte vill. Men jag antar att svaret kan guida dig till spåret där du kan börja se det/vad du vill och ev om det ska ta mindre eller mer än 20 år 
    Det är tänkvärda frågor och jag har svar på dem men det är inget som hör hemma i den här tråden Överväger att starta en egen men det tar emot eftersom det finns så mycket oseriösa i farten :-/
Svar på tråden Kåt just nu?