Kåt just nu?
Ja... har varit det sen sist jag hade sex för ett par veckor se :( Går ju att stilla det värsta behovet på egen hand men det ger inte alls samma tillfredsställelse eller är lika skönt som när en partner är med...
Ja... har varit det sen sist jag hade sex för ett par veckor se :( Går ju att stilla det värsta behovet på egen hand men det ger inte alls samma tillfredsställelse eller är lika skönt som när en partner är med...
Ja
Har inte haft sex på en månad så det börjar bli kris. Räcker inte i längden att onanera. Hade chansen till sex för ett par nätter sen men hade mens så det blev inget. Fick iaf ge min friends with benefits en väldigt, väldigt skön avsugning så det var ju nice men va fan jag hade ju velat bli slickad som jag brukar och sen rejält påsatt. Borde skaffa mej en eller några kk men kräsen som jag är e det svårt att hitta nån som duger :-/

Ja. Ångrar att jag inte tog chansen i natt eller i morse när jag hade chansen :( Vi bara kramades, sov ihop och var nära men jag tyckte det var bäst att vi inte skulle ha sex eftersom vi bara är vänner. Blev dock så sugen att jag föreslog en träff ikväll igen men då hade han redan planer och det blev sent :( Fan, jag som hade hoppats på att få till det så bra som vi brukar. Få se om vi hinner träffas imorgonkväll... han vet redan att jag är sugen på "bus" och det är ett tag sen vi sist hade sex så blir det av kommer det att bli BRA!
Ja :( Det har jag varit sen i måndags när jag fick en väldigt skön väckning. Bättre start på veckan gick inte att få
Nu längtar jag efter att få vara nära honom. Så sugen på att ge honom en härlig avsugning. Blir så kåt av tanken på att höra honom njuta, känna hur han närmar sig och svälja varje droppe när han kommer.
Ja och det kommer jag att få vara länge. Har avslutat relationen till mannen jag haft så makalöst bra sex med så nu blir det celibat på obestämd tid
Ja, är nybliven singel så :(
Kan nog få sex när jag vill men jag vill ju inte ha nån annan än mitt ex :(