Kåt just nu?
är kåt för det mesta känns det som, lite jobbigt att sitta på jobbet med en aggressiv orm i brallan som hela tiden vill sträcka på sig.
Försöker lösa det en till flera ggr per dag men det verkar bara göra saken värre...
är kåt för det mesta känns det som, lite jobbigt att sitta på jobbet med en aggressiv orm i brallan som hela tiden vill sträcka på sig.
Försöker lösa det en till flera ggr per dag men det verkar bara göra saken värre...
Går på jobbet med hårt tryckinnanför jeansen. Kul när man ser kvinnorna spana lite generat mellan benen.. får se till att göra något åt det snart :)
Väldigt. Skulle önska att någon kom och tog mig här och nu. Känner att jag är våt och redo. En riktigt stor och hård kuk som kom i mig ordentligt och hårt tills jag skrek av orgasm..åhh
såg en het tjej i loungen på flygplatsen och nu sitter jag och är galet sugen på en snabbis innan flyget.
Kåt här på jobbet. Vill ha en skön kvinna att dela stunden me ;) får se om ngn ställer upp..
Nu är jag kåt så in i helvete
Jag la in pegging bilder på min tumbl blogg och fick snuskfantasier.
Titta gärna på bloggen. milkyman66
ligger i hotellsängen och är riktigt kåt och hård. får försöka stilla begäret med ännu en omgång idag.
JA.Kan man bli annat än kåt här