Inlägg från: Anonym (osv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (osv)

Kåt just nu?

Ja, saknar min pojkvän. Äkta vara är alltid bättre.

• Anonym (osv)
    submarine skrev 2014-02-27 14:40:41 följande:
    Jag hade en tjej som ville att jag skulle stå o laga mat & diska med enbart ett matförkläde på mig. Då kunde det bli lite extra sås till maten haha {#emotions_dlg.djavulsk}
    Har vi varit ihop?
  • Anonym (osv)

Ja, på någon väldigt specifik person... *argh* Varför kan du inte bo i min byrålåda!!

• Anonym (osv)

Ja, fast den jag är kåt på är inte här just nu.

• Anonym (osv)
    Ordet 'onani' kommer från Gamla Testamentet, 1 Mos 38:8-9, där Onan ombeds äkta och skaffa avkomma åt sin döde bror, men när han var med broderns hustru, spillde han sinsäd i jorden i stället för i broderns hustru, för att inte ge avkomma åt sin broder. Gud straffade Onan med döden för hans agerande.

Tänk på det ni när ni tar saken i egna händer! Hårig handflator och allt vad det innebär!
  • Anonym (osv)

Jag var, men det gick över väldigt snabbt här.

• Anonym (osv)
    taquine skrev 2015-11-21 17:18:32 följande:
    Jajamesan så kåt att jag inte vet var jag ska ta vägen! Ska flasha upp min röv , mina bröst och min f*tta  på en,viss patetisk tråd , sedan plinga på hos grannen och fråga om en trekant smile5.gif
    Det är synd om människorna som Strindberg sa en gång.. ...
    Det var rätt synd om Strindberg också.

Tycker att tråden tjänar ett syfte. Jag blir alltid avkåtiserad här.
  • Anonym (osv)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-05-05 11:56:22 följande:
    Var blev du av? Du bara försvann. Inte snällt. Fast det är kanske det som är fördelen med att vara anonym för vissa? Då slipper man bete sig juste.
    Bete sig juste är alltså lika med att svara på dina kåtmail. Det kan nog få den ståndaktigaste att slakna. Vilken turnoff!!
Svar på tråden Kåt just nu?