Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Kåt just nu?

Jag är vrålkåt! Blir alltid det när jag har mens för då vill jag helst inte ha kuk i fittan så min kille satte nyss på mig i röven och det är så jävla skönt. Tycker att det är lite pinsamt att be honom att köra in kuken i min röv så när jag har mens känns det lite lättare för då kan jag använda det till försvar liksom :) jag vill knulla nu igen, skulle kunna suga av honom annars hur länge som helst med världens inlevelse och mycket saliv, och gärna slicka på hans pung och hans röv, det gillar han, och det blir alltid så mycket bättre när jag är kåt. Vilket jag är nu.

• Anonym (Bella)

Jaaa. Började smeka min kille förut men så vaknade vår bebis men nu håller h*n på att somna om så då ska jag väcka min kille, som somnat, med att ta hans slaka kuk i munnen och känna hur den växer

• Anonym (Bella)

Jag är såå kåt.. Värker nästan i fittan på mig. Sambon sover som en gris så jag funderar på att gå ut till soffan och onanera till lite porr. Känner att jag behöver få ett par orgasmer. Double penetration är det bästa att kolla på tycker jag, så upphetsande.

• Anonym (Bella)

Jag är ganska kåt, skulle vilja suga på min mans kuk och sen bli fingrad och slickad ett tag och sen rida lite och avslutningsvis bli påsatt i röven, bakifrån. Mmmm.... :)

• Anonym (Bella)
    Joohann skrev 2016-08-02 01:03:06 följande:
    Skön dröm... :)
    Vill fortfarande men han sover... :(
  • Anonym (Bella)
    Joohann skrev 2016-08-02 01:12:17 följande:
    Väck honom då ;)
    Näää han ska upp och jobba imorgon bitti och sov dåligt förra natten.. Men jag tog fram en liten vän och körde solo :) Hur går det för dig?
Svar på tråden Kåt just nu?