Inlägg från: Anonym (kåt också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kåt också)

Kåt just nu?

Jag är äldre än dig tror jagFlört Nja skulle gärna lära upp en sådan trevlig tjej som digTungan ute  Det är en fantasi som alltid funnits.  Sen skulle jag vilja vara med ett par o hjälpa killen o göra det extra skönt för tjejen!

• Anonym (kåt också)

Vad söker du efter då?

• Anonym (kåt också)

Du behöver nog ha nån som knullar dig först om du är så kåt av dig!  Hur många har du legat med än? Du får nog vänta med din fantasi ett tag till tror jag, än om den tänder digGlad

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 20:21:42 följande:

Min kusin skämtar ofta om att jag behöver en tränare, ungefär som om jag vore ett ungsto som behövde ridas in... Det har bara blivit några.. Det har känts som att de bara vill ha min kropp en gång att knulla och sen gå vidare:( men min kusin säger att med min kropp borde jag kunna få vem jag vill( mamma är brasse) och jag brås på henne fast jag är mycket ljusare.
    Vill du inte ha en tränare då? Du verkar ju behöva ha kuk så kåt som du verkarGlad Vilken ålder är du i då?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:01:18 följande:
    Jag frågade mamma om hon verkligen tyckte om smisk och det gjorde hon, hon blev lite fårvånad att jag hört dem.
    Och brasse tjejer hade ett blod påstod hon också..
    Jag är lite över 20 mer exakt vill jag inte säga. Man kan snart lista ut vem jag är på detaljerna jag nämt nu:(
    Hur gammal är du själv då "kåt också"
    Det är lungt ja ska inte avslöja dig! Bara härligt och skriva med en sådan kåting som dig..Har du inte haft mer än 2 killar allså? Låter ju lite underligt!   När blev du av med oskulden då?   Jag är snart 40 och älskar sådana hetingar som digFlört  Yngsta som ja knullat var 16 då. vi träffas fortfarande nån gång ibland.  Skulle du kunna tänka dig o träffa nån i min ålder bara för sex?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 21:20:11 följande:
    Det hade kanske känts lätare med en trekant så tjejen kan visa hur man gör bäst? :) alltså man tjej jag ? Mm.. Nä jag vet inte. Och till på köpet har vi nog kapat tråden:) men spännande är det:) fladdrar fjärilar i magen och något annat där nere :)
    Låter trevligt att du vill testa tre kant!  Har du lekt med en tjej förut?  Ja kan lösa det för dig ja har några tjejer som ställer upp. Skönt att det pirrar i fittan på dig!  Men du har ju redan smekt dig med vatten slangen idag!   Så nu får du lägga dig i sängen och pilla lite på klittan först.    Och sedan sticka in ett finger i dit fitt hål, och ett till när du börjar bli fuktig!   Sen får du prova om du får in 3 fingrar efter en stund, så det spänner lite i din lilla fittaFlört       Fyra får du nog inte in men prova gärna!   Hör av dig sedan hur det gick kåtisTungan ute
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:00:47 följande:
    Något har jag vågat... Har betydligen roligare grejor än fingrar och dusch:) men du har nog rätt, det är nog dax att dra sig till sängen. En stund iaf::)

Gött kom igen nu kåtis!  Prova lite med fingrarna vad du klararFlört  Ja ligger redan och är kåt som bara den, ser framför mig när du pullar din lilla fitta!  Sätt dig upp lite så kommer du åt bättre, och dra upp benen  också!  Så börjar du med klitorisen och smeker ena bröst vårtan!  Min kuk växer hela tiden tänk va skönt det hade varit o lära dig suga kuk,  för det kan du inte va?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:17:47 följande:
    Men hur vet jag att MANNEN inte har gömt sina kompisar eller ringer dem, efter han satt på mig ögonbindel och fäst mig vid sängen. Han kanske
    Ställer mig på alla fyra, då jag suger honom smyger hans kompisar fram och smeker in kuken i mig i min redan uppslickade fitta. Mmmm. Jag skulle ju inte kunna använda stoppordet om jag hade velat för jag har munnen ful. Ni skulle bara kunna fortsätta utnyttja migsnällt men bestämt för att tillslut tömma dig i min mun och fitta. När ni var klara skulle behandlingen fortsätta av era kompisar. Hur länge. Skulle jag vilja lämna er? Jag kanske blir kvar hela helgen. Fortsätta bli utnyttjad till bristningsgränsen. Åh.

Nu ligger jag i sängen :):) ni två-tre lockar fram det värsta i mig..
    Har jag sagt att jag älskar att läsa och skriva noveller:)
    Härligt du är ju en riktigt slynig!  Har du börjat smeka än?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:23:04 följande:
    Skriv till mig.. Vad gör jag med er/ ni med mig... Är ingen höjdare på att suga bara smakat.. Mmmmm

Tala om hur du ser ut lite då !  bröst. rumpa . smal. kraftig ?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:25:44 följande:
    Hur mycket vågar jag skriva... Älskar att fantisera det jag inte fått uppleva. Skulle nästan kunna skicka på cam.. Fråga inte det för det gör jag inte

Du kan skriva vad som helst, så länge du inte visar naken bilder!
Svar på tråden Kåt just nu?