• Jenna04

Kåt just nu?

carlf skrev 2014-03-04 11:58:18 följande:
    Ja okej;) vi sätter stopp på det här. 
     Men ska du ut o springa på löparslingan en varv vårkväll sen så säg till;)
    Var du tvungen att säga så!!?  Åhhhh,  Nu kommer jag tänka på det där i flera dagar!
    I sammanhang som detta är det så sjukt jobbigt när någon säger precis på pricken det man vill höra!!! 
    Men det här har gått över styr, måste sluta nu!  Tungan ute
  • Jenna04
    ulfsas skrev 2014-03-04 12:02:32 följande:
    Som tur är så kan det eventuella lidandet upphöra bara man träffar på en kvinna som är på samma våglängd och där kemin finns.
    Ja, men för män är det nog tyvärr lättare sagt än gjort. Kanske lite svårt för kvinnor också. man vill ju inte avslöja sin mörka sida för sitt sociala nätverk.
  • Jenna04

Nu känner jag att jag börjar bli gangbangad här inne.  Kull att folket håller med, att det finns dom som vet vad man pratar om :P

• Jenna04
    carlf skrev 2014-03-04 12:08:22 följande:
    Förlåt, jag ska vara den snälla lilla killen som är mesig, fjäskig o pussar dig på kinden. För inte vill jag få dig kåt o se glöden i dina ögon;) 
    Vi är i ett publikt forum och måste uppföra oss som människor. Hmm, det är ju fint väder.... kanske ska springa lite, där det inte rör sig så mycket människor.  >=]
  • Jenna04
    carlf skrev 2014-03-04 12:15:15 följande:
    Stanna vid bänken där stigen viker höger. ställ dig där o knyt först ena skon sen den andra, ja så jag vet att det är du.....
    Okej, gör mig inte besviken, spara inte på testosteronet! När du springer alltså..... mhmFörvånad
  • Jenna04

Kommer aldrig våga mig ut i skogen igen efter detta, kanske alla på hela forumet väntar där i buskarna. Tungan ute 

• Jenna04
    opps skrev 2014-03-14 13:52:48 följande:
    Jenna04.....vill töja ut dina blygdläxxar :)
    Ehhh.... Nu blev man inte så kåt kanske? Eller?....Va?
  • Jenna04
    opps skrev 2014-03-14 14:18:27 följande:
    Äh var bara sugen på å tränga in i dig...blev kåt när jag visste du var kåt 
    Jo, när du säger att du vill tränga in i mig så låter ju det bättre. Får en klarare bild av det i mitt huvud. Ditt förra inlägg var obegripligt .
  • Jenna04
    opps skrev 2014-03-14 14:23:46 följande:
    jo skönt...först köra in ett par fingrar å känna hur våt å fin du blir...fingerknulla dig tills du stönar högt 
    Äh, small talk och small fuck är inget jag är intresserad av. Kör på ordentligt i stället.
  • Jenna04
    opps skrev 2014-03-14 14:33:56 följande:
    Det var som fasen...kör in min stora hårda så det blir tyst på tjejen... 
    Haha, det låter bättre. Nej ingen gångbana, Klarar bara en kille åt gången.
  • Jenna04
    opps skrev 2014-03-14 14:46:07 följande:
    Najs...en Qvinna med kvalite.... ja kom hit då så går vi bort till kopiator rummet...där jag ber dig böja dig framåt och svanka...sen får min stora hårda jobba rejält...drar dig i håret samtidigt som jag stöter djupt in i dig
    Låter härligt. Kör på den linjen. men det kommer inte bli med mig >=]
Svar på tråden Kåt just nu?