• Pentra

Kåt just nu?

Jaa, , sitter i soffan med kort kjol, stay-ups och en figurnära kortärmad topp och smeker min lena och nyrakade våta... ... /Pentra

• Pentra

Halvligger i soffan. Jag har stay-ups, kort kjol och spetstopp på mig. Har dragit upp ena benet lite. Känner med handen hur lent och vått det är... Hoppas på en porrig fortsättning på kvällen... ... /Pentra

• Pentra
    Peter123 skrev 2015-03-14 00:43:51 följande:
    Låter ju helsexigt! ;) Vart det en porrig fortsättning? :)

Nej. Vi fick tonårsbesök i soffan. Sedan så var det dags att få sömn inför de jobb som väntades idag. :-/ Men jag hann med lite skönt imorse iaf. ... Vi ger inte upp så lätt. ... /Pentra
  • Pentra
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-03-14 18:32:04 följande:
    Hur tog du hans kuk i munnen? Fick du han att komma?

Verkligen ett sorgligt kapitel! Problem med både enkel läsförståelse och grundläggande grammatik! o_O ... /Pentra
  • Pentra

Jag har varit sugen hela dagen, så jag kanske smiter i säng snart och leker lite innan jag somnar ikväll. ... /Pentra

• Pentra

Oh ja! Fast det har dämpat sig liite, en stund... Var nyss ute på jobbtoan och smekte mig till en härligt förlösande orgasm. Sitter i pausutrymmet nu och känner mig sådär härligt avtrubbad...men fortfarande sugen... ... /Pentra

• Pentra

Jaa. Har varit barnledig och struttat omkring troslös, både inne och ute, med en badhandduk runt mig hela dagen, våt och kåt. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Oh, ja! Minst sagt! :-P Och inte blev blev jag mindre sugen efter stt jag duschat och rakat min fina. Skall strax krypa in mellan lakanen nu... ... /Pentra

• Pentra

Oh, ja! Rakad och len. Kan man bli annat än kåt då? ... /Pentra

• Pentra

Ligger naken och våt under ett skönt täcke, så, sex hade ju inte varit helt ur vägen nu... ... /Pentra

• Pentra

Drömde tidigt i morse att jag var kåt och orgasmsugen, vaknade och fortsatte smekningarna, men bedrog min våta på höjdpunkten. Läste nyss ett mail från min arbetskollega, och då tog kåt-pirret fart än mer igen... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra

Mmm...joo...kåt fortfarande... ... /Pentra

Svar på tråden Kåt just nu?