Kåt just nu?
Jaa,
, sitter i soffan med kort kjol, stay-ups och en figurnära kortärmad topp och smeker min lena och nyrakade våta...
... /Pentra
Jaa,
, sitter i soffan med kort kjol, stay-ups och en figurnära kortärmad topp och smeker min lena och nyrakade våta...
... /Pentra
Halvligger i soffan. Jag har stay-ups, kort kjol och spetstopp på mig. Har dragit upp ena benet lite. Känner med handen hur lent och vått det är...
Hoppas på en porrig fortsättning på kvällen...
... /Pentra
Jag har varit sugen hela dagen, så jag kanske smiter i säng snart och leker lite innan jag somnar ikväll.
... /Pentra
Oh ja! Fast det har dämpat sig liite, en stund... Var nyss ute på jobbtoan och smekte mig till en härligt förlösande orgasm. Sitter i pausutrymmet nu och känner mig sådär härligt avtrubbad...men fortfarande sugen...
... /Pentra
Jaa.
Har varit barnledig och struttat omkring troslös, både inne och ute, med en badhandduk runt mig hela dagen, våt och kåt.
... Med vänlig hälsning, Pentra
Oh, ja! Minst sagt! :-P Och inte blev blev jag mindre sugen efter stt jag duschat och rakat min fina.
Skall strax krypa in mellan lakanen nu...
... /Pentra
Oh, ja! Rakad och len. Kan man bli annat än kåt då?
... /Pentra
Ligger naken och våt under ett skönt täcke, så, sex hade ju inte varit helt ur vägen nu...
... /Pentra
Drömde tidigt i morse att jag var kåt och orgasmsugen, vaknade och fortsatte smekningarna, men bedrog min våta på höjdpunkten. Läste nyss ett mail från min arbetskollega, och då tog kåt-pirret fart än mer igen... ... Med vänlig hälsning, Pentra
Mmm...joo...kåt fortfarande...
... /Pentra