Inlägg från: Anonym (kåt också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kåt också)

Kåt just nu?

Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:30:51 följande:
    Inte kraftig.. Har ungefär lika kroppsform som brass magdansare.. Älskar att röra på höfterna lagom stora runda bröst. De skulle gunga fint när jag kryper fram till dig i sängen och tar din i munnen, låta den växa sig till full storlek i munnen
    Härlig kropp du har slyna, tror inte du klarar hela min kuk i din mun!  Den är 18 cm vid fullstånd! Men skulle gärna vilja köra ned den i halsen på dig till att börja med, så långt det går!  Vad tror kåtisen om det?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:38:30 följande:
    Provade med min kanin:) den är nog lite kortare men jag klarade av reflexen utan att bita:) skulle vilja suga dig hela vägen in till roten.. Långa drag och med tungan lapa runt ollonet

Härligt att du vill prova, då skulle jag smeka dina bröst vårtor styva samtidigt som du sög!
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:50:52 följande:
    Mmm våga r jag ta mer i munnen kan gärna avsluta där, men jag vill ju att någon/ några som vet vad de gör behandla mig rätt med kuken.
    Dildon går ut och in med lugna sensuella drag samtidigt som jag skriver . Inte gå än.... Älskar att smeka mig själv länge och väl
    Klart du ska få smaka kuken du har ju gjort den så styv!   Ja skulle ställa dig på alla fyra och sakta köra in kuken i din redan fuktiga fitta,    För den är väl fuktig ?  Känn efter så ja vet så kan du stå kvar på alla fyra sedan!  Och bara vänta på kuken , du kan smeka klitoris samtidigt!
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-06 22:58:17 följande:
    Jag längtar också efter en fin prins, jag tänker mycket på honom. Längtar mycket, vill känna hans kropp emot min, vill träffa honom snart. Men jag vet inte om jag får, känner sorg. Jag vill ha hans sidenmjuka kuk i min mun och längtar efter att få rida honom. Jag känner en saknad efter honom, jag vill ha honom, jag vill känna hela honom. Smaka på allt, önskar att jag snart får det. 

Det värker i hjärtat efter hans underbara röst... 
    Härligt med mera kåtisar på kvälls kvisten!
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:08:20 följande:

Står på alla fyra! Några kuddar under magen så jag kommer upp lite. Svårt med mob i ena och kanin i andra:) mmm jättevåt kaninen glider fint och snudder därbak lite med öronen:) inte för snabbt för då går det ..............

Underbart tjejen då skulle jag stuckit in kuken i dig med en stöt om du är så fuktig... Och du hade fått smeka klitoris samtidigt,   Så hade jag knullat på dig rätt bra fast du är trång i din lilla fitta.... Så kör du med kanin in o ut nu så det känns som min kuk är i dig.... Sen hade jag frågat om du vill bli mera uppfylld?   Vill du det?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:23:11 följande:

Du måste vara försiktig... Iaf i början mmm klart jag vill.. Skulle älska mer av en erfaren man. Mer.... Vill ..

Härliga du !  Då hade jag tagit din härliga hand och fört den till analan ,  så hade du fått smeka runt ditt röv hål sakta!Så  kör du med kanin i fittan fortfarande , så det känns som min styva kuk är i dig.... Smeker du analen nu isåfall tar du lite saliv på o för sakta in ett finger, samtidigt som du knullar fittan med kaninen!   Har du i båda nu?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:39:35 följande:

Mmmm fingrarna går bra. Ligger på rygg och smeker klittan med min stora och leker med kaninen därbak försöker... Lite måste pausa med stora så jag kan skriv samtidigt... Som kaninenahhh hhhhvxvcc

Har du vänt på dig nu!  Vad har du i analen nu då?  Och i fittan?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:51:22 följande:

Måste hämta några handdukar bara... Aldrig fått en sådan org. Aldrig haft något grövre än en tumme där, o

Underbart tjejen att du gillade behandlingen!  Då vet du nu hur det är att ha en lite äldre kille som lärareFlört       Det här är bara början vad ja skulle vilja göra med dig!   Finns hur mycket skönt som helst när du träffar rätt kille! Hoppas du sover gott nu tjejen så får vi höras en annan dag!   Hade helst skrivit med dig privat blir lite mera verkligt då, kram o puss på musenKyss
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-07 00:01:24 följande:
    Lämnar du mig.. Och puss

Ska jobba i morron!  Du har fått lite finger visning hur du ska smeka , så får du öva tills nästa gång.  kåtisFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-07 00:50:08 följande:
    Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :(
    Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
    :) men denna kväll har varit super skön :)

Ja skulle göra det lika skönt för dig tjejen som du gör för migFlört  Kram vi höres..Tyckte det var jätte skönt ja med..
Svar på tråden Kåt just nu?