Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Kåt just nu?

Anonym (kvinna 29) skrev 2014-10-06 14:57:30 följande:

Är så jobbigt sugen på lungt sex just nu, bara mys sex
    Missionären, mannens ena hand som håller mina händer över huvudet och massa pussar på hals och bröst..gu va mysigt det skulle varit! 
    Ikväll blir jag säkert sugen på lite hårdare tag  

Låter inte helt fel ...lite lugnt middagssex...
  • LostInTranslation
    Anonym (kvinna 29) skrev 2014-10-06 15:37:25 följande:
    Ja precis...va mysigt det hade varit  jag får "småäta" tills nån verkligen kan mätta mig Drömmer
    Haha småäta...vad är det för snacks du satsar på då?
  • LostInTranslation
    Anonym (kvinna 29) skrev 2014-10-06 15:52:47 följande:
    Hahaha...typ fingrar, inte såna där chokladfingrar helt vanliga fingrar
    Trevligt! Hör att du behärskar den ädla konsten att ta välbehövliga pauser i arbetet. En kontorsergonom skulle ge dig högsta betyg om du är kontorsråtta som vissa andra.
  • LostInTranslation
    Anonym (kvinna 29) skrev 2014-10-06 16:49:11 följande:
    Ingen kontorsmus här inte mer en skogsmus...hahaha
    Hmm skogsmus! Vad spännande. Ibland kan det vara trevligt i skogen...
  • LostInTranslation
    Anonym (Stina) skrev 2015-01-16 02:19:03 följande:
    Har hänt mig också...inte utlösning såklart men att jag fått orgasm... Skönaste drömmarna! Och när man vaknar vet MSN inte var man ska vägen
    Jo...det är ju då man loggar in här och delar med sig haha...Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:20:46 följande:
    Jag förstår dig! Nydumpad och singel igen efter att mitt ex fått reda på mitt sexliv innan jag träffade honom! Men kåt likafult är jag:)
    Vad var det för fel på ditt sexliv innan honom??
  • LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-01-30 23:23:23 följande:
    Vad var fel med ditt sexliv före honom då?
    Haha råkade visst upprepa ditt inlägg... Såg inte att du skrivit...
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:31:40 följande:

Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna

Han var väl inget för dig heller då om han hängde upp sig på historik... Du hittar nytt bättre. Sen är det såklart alltid surt när man inte får knulla när man är sugen..
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:41:44 följande:
    Ja, du har rätt! Men det hjälper ju inte ikväll när det är vått där nere:( är så kåt så jag inte vet vart jag skall ta vägen
    Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:00:03 följande:

[quote=74774954][quote-nick]LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:[/quote-nick]Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....[/

Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)

Du får inboxa så får vi göra en plan
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:10:03 följande:
    Vet inte om jag vågar med det ännu en gång! Förra gången var det inte bara en man som väntade på mig, även om det var spännande och underbart så.....
    Haha det finns inget grabbgäng i min inbox, men låter som att du haft en intressant upplevelse
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:30:28 följande:
    Ha:) jag hade ju bestämt mig för att inte bjuda hem någon men nu blev jag nästan dugen på att springa ner till närmsta ställe och hitta någon:)
    Inget att tveka på! Go for it...get that pussy in action !!
Svar på tråden Kåt just nu?