Kåt just nu?
VAD..??
VAD..??
'Lät' heter det väl..??
Nix, bara trött.
Jag förstår dig! Nydumpad och singel igen efter att mitt ex fått reda på mitt sexliv innan jag träffade honom! Men kåt likafult är jag:)
Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna
Haha råkade visst upprepa ditt inlägg... Såg inte att du skrivit...
[quote=74774990][quote-nick]Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:00:03 följande:
Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)[/quote]
Hmmmmm.... låter bra..
Du hade bara behövt gå rakt fram till en väntande jag:))
Nja... Det vet jag inte om jag vågar just nu:( men vem vet:) en dag kanske den ligger hos dig som ett pm:) och då lovar jag att skicka med en bild:)) puss
Ha:) jag hade ju bestämt mig för att inte bjuda hem någon men nu blev jag nästan dugen på att springa ner till närmsta ställe och hitta någon:)