Inlägg från: en morgondröm |Visa alla inlägg
  • en morgondröm

Kåt just nu?

livserfaren skrev 2014-12-19 20:01:09 följande:

Tänker inte ens kommentera.vill ha full uppmärksamhet annars får det vara.

Meh? Är Du envåldshärskare här också? Ahaa!! Okej! Tillbaka till kåt just nu då!

Jaaaa för saaaatan!
  • en morgondröm
    Maddog08 skrev 2014-12-19 20:12:09 följande:

Till en stor fin säng i en stad långt långt bort.....

mmm....den är riktigt fin den!
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 20:09:44 följande:

Jag vill ha det på mitt sätt.annars. får det va.

Hur vill Du ha det? Kått och vått när frallan och tungan sig fittan smakat fått?
  • en morgondröm

Remember! Dont put the devil in bed before you know her!

• en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 20:31:42 följande:

Du är rolig och en smart tjej men mig lurar du inte.ta killen som verkar såå förbaskat kåt och intresserad av dig..du får ju vad du vill

Vadå lurar? Vem tror Du att jag är? Känner vi varandra?
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 20:50:48 följande:

Du är inte så märkvärdig som du tror.o glad e ja för det.älskar när du tycker illa om mig.kram.God jul.

Är Du märkvärdig då?! Hur då? Du älskar att jag tycker illa om dig? Eh....konstigt uttalande.... Hoppas att Du kan le liite i jul iaf! Önskar dig inget annat! Go Jul, klapp i rumpen, mången klapp i strumpen!
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 20:38:45 följande:

Vet du att varje gång du svarar i tråden så får jag Credit för det.jag älskar statistik och har fullständig koll i mina trådar.ser precis om det finns intresse.och det finns det absolut i den här tråden.även om det är mest intressant på ett annat forum.men där är jag med bild o telefonnummer..

Aha! Kanske ska bege mig dit och lägga mig i oxå! Så att Du får mer cred! Say....vem har mer bekräftelsebehov av oss två då? ....vi bara växer och växer....
  • en morgondröm

Att inte säga någonting....är att också säga någonting var det nån som sa till mig en gång...

• en morgondröm

Jag är kåt på intelligent språk! Gärna i prosa så det blir blött i min trosa!

Svar på tråden Kåt just nu?