Inlägg från: kelgrisen58 |Visa alla inlägg
  • kelgrisen58

Kåt just nu?

Vill i ärlighetetens namn inte klaga, men avstånd är en jävla plåga.så får ni tolka det som ni vill.

• kelgrisen58

Ja mycket just nu, men eftersom jag håller på mig så kommer jag vara dyngkåt imorgon..

• kelgrisen58

Mycket kåt, har varit det hela dagen,ändå gjorde jag det skönt igår.

• kelgrisen58

Ja naturligtvis och inte blir det mindre för att man labbar med Silda max 100mg, men kul är det.

• kelgrisen58
    Anonym (Telmand) skrev 2014-05-25 07:59:47 följande:
    Väldigt tragisk tråd. Ensamma runkare som skriver ut sin kåthet och förtäckt hoppas på napp.

För det första jag är inte ensam, för det andra sitter inte och runkar skulle aldrig göra det för en tråds skull,vill inte förklara omständigheterna, är bara allmänt nyfiken och kåt,
  • kelgrisen58

Javisst ibland kan den här tråden vara tragisk, men den är ju uppenbarligen väldigt intressant för många, och den kan vara riktigt upphetsande ibland, på något underligt sätt är det alltid lättare att skriva ner en tråd än komma med något positivt,

• kelgrisen58
    kelgrisen58 skrev 2014-05-25 09:43:33 följande:
    Javisst ibland kan den här tråden vara tragisk, men den är ju uppenbarligen väldigt intressant för många, och den kan vara riktigt upphetsande ibland, på något underligt sätt är det alltid lättare att skriva ner en tråd än komma med något positivt,

Vill gärna byta ut ordet vara till verka tragisk,det är så jag menar.tryckfelsnisse har slagit till igen.
  • kelgrisen58
    Anonym (kvinna) skrev 2014-05-28 07:45:29 följande:
    shit vakna så morgon kåt och blöt

Javisst, visst är det mysigt att vara så kåt på morgonen, härlig men lite frustrerande,
  • kelgrisen58

Nej inte just nu, bara trött, men imorgon bitti då är jag säkert kåt igen, alltid värst på morgonen.

Svar på tråden Kåt just nu?