• Anonym

Hårig och äcklig

Jag är en man, har hårigt bröst och jättehårig mage, benen och rumpan är fan inte bättre .. Känner mig så osexig, äcklig och bläääh ... Jag ser bra ut, till utseende, och har pga detta dissat många tjejer ... Jag skulle kanske vart värsta playern om jag inte vore så äckligt hårig, så en fördel finns det väl med det ... hmm, vad ska jag göra? :(

• Svar på tråden Hårig och äcklig
  • Vanilla ice queen

Har du blivit dissad pga det? Jag tycker det är rätt nice med mycket hår på killar Träffade på en som var helt stubbig och vaxat bort allt sen var det taggit när det var på minsta utväxt, inte alls hett. Tycker du ska köra på som du är (om du typ inte har problem med att saker fastnar i håret i rumpan för då kan då kan det ju kanske vara vettigt att vaxa där om du förstår vad jag menar )

• Jodyanna

Älskar hår på killar... finns inge mer omanligt än killar som vaxar och rakar sig på mage och bröst......
    va glad över att du ser manlig ut :D 

• Anonym
    Nej blä, hår ÄR äckligt. Skulle dock inte dissa ett ONS för det, men inget förhållandematerial. Tyvärr är jag så ytlig :s 

• Anonym (Gabby)

Hår är sexigt, älskar det!

• Anonym

Kilade stadigt med en mycket hårig man. Hår på bröst, mage, rygg, axlar, ben och rumpa. Nu var det inte det som var orsaken till att jag dumpade, utan något helt annat.

Svar på tråden Hårig och äcklig