• Anonym

Hårig och äcklig

Jag är en man, har hårigt bröst och jättehårig mage, benen och rumpan är fan inte bättre .. Känner mig så osexig, äcklig och bläääh ... Jag ser bra ut, till utseende, och har pga detta dissat många tjejer ... Jag skulle kanske vart värsta playern om jag inte vore så äckligt hårig, så en fördel finns det väl med det ... hmm, vad ska jag göra? :(

• Svar på tråden Hårig och äcklig
  • mepetite

Det är manligt med hår. Särskilt på bröstet och i ansiktet. Det går ju att raka kukroten om det är mycket där. Ryggen går det också göra något åt. Sj vaxar jag alkt och det är inga problem.

• TheTrader

Jag tror att det är självkänslan du behöver ta tag i. Jag är riktigt hårig själv och trivs med det. En del tycker förmodligen att det ser illa ut, andra att det är snyggt. 

Sen kan jag hålla med om att det är inte är alltför vanligt med tjejer som gillar riktigt håriga män. Men vi får uppvakta dem som gillar lite extra testosterone. Lycka till!

• Lilje

Inget fel på håriga män. Min kille har päls, inte hår, och är det sexigaste jag vet.

• Anonym (PeterGriffin)

Kompis!

Jag har också mycket hår och du har fel! Visst sexuella preferenser varierar även på tjejer  men min erfarenhet är att väldigt många går igång på det.

Visst, jag ansar ibland vissa valda regioner, men håret i sig är inget problem för tjejer. Tro mig, det är snarare tvärt emot. Sen om du har hår på ryggen kan man ju alltid vaxa...

Som en vis talare tidigare har kommenterat, du behöver ta tag i självkänslan. Det är där problemet ligger. Sagt i all välmening! 

• mikipiki

Oj, jag har nästan hår på kroppen som ett krav på killar :P tycker det är ursexigt och jättemanligt :) så jobba på självkänslan!

• RÖV

Riktiga män har hår! fast det skulle vara härligt om du vaxa rumpan gillar lena rumpisar :)

• TheTrader

TS, du ser! Vad var det jag sa?  

När en tjej varit med en riktigt hårig man så går de nog ogärna tillbaka till en len pojke. 

• IsDimma

Thetrader: stämmer så bra för mig det där påståendet. Efter första hårige mannen var jag fast

• teknikfreak

Om det hjälper din självkänsla passar jag också på att hylla håriga män. Det är så sexigt. Har aldrig dissat någon utifrån behåring men får jag välja vill jag ha en hårig man som ger fan i hyveln. 

Själv är jag gärna hårfri och synupplevelsen under sex att se kontrasterna av en hårfri kvinnokropp och en hårig man... Love it <3

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
Svar på tråden Hårig och äcklig