Inlägg från: So far away |Visa alla inlägg
  • So far away
    Anonym (Rynkig kärring) skrev 2013-03-10 11:36:02 följande:
    Herregud. Varför denna utseendehysteri där man inte får se ut som man gör? Jag har fått rynkor, hängande ögonlock, rynkig hals och åldersfläckar här och där - för att jag är i den ålder jag är och för att jag levt det livet jag levt. Jag förstår verkligen inte denna skräck för rynkor och att bli äldre. De flesta tycker att det är hemskt med alla dessa flickor som får anorexia och de flesta av oss säger förhoppningsvis till unga tjejer att de duger precis som de är när de själva bara hittar fel. Men hur ska vi kunna statuera exempel att verkligen tror på när vi själva sprutar in nervgift, fillers och lyfter oss både här och där?

Det är inte fult att bli äldre, det är inte fel att se ut för den ålder man är. Det yttre speglar också den inre resan, alla erfarenheter, allt man varit med om. Varför vill man tvätta bort det?

Om du nu ser arg och trött ut så le då för fan så är problemet löst - utan en massa ingrepp.

Varför klaga på oss som använder  botox och fillers? Jag klankar inte ner på människor som vill åldras naturligt.
Svar på tråden Är botox farligt?