Inlägg från: Anonym (Mirs X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mirs X)

Är botox farligt?

Man ger ju botox till små barn med CP-skador för att minska det spastiska i ben/händer/armar osv. Skulle man misstänka att det fanns stora risker på lång sikt tror jag inte detta skulle ha varit tillåtet i Sverige.

• Anonym (Mirs X)
    madde69 skrev 2017-01-13 08:12:44 följande:

Gjorde det för första gången. Har rynkor som är vågräta längst pannan och argrynka och smårynkor runt ögon. Det blev jättebra efteråt. Jag fick korrigera och ta lite mer för att jag hade så starka pannmuskler.
    Stället dit jag går gör så att det ser naturligt ut och inte som nån hollywoodfru. Eftersom man inte använder musklerna så syns inte rynkorna lika tydligt och de slätas ut allt mer. Blev jättenöjd och kommer fortsätta med det. Gå dock till ett seriöst ställe där de vet vad de gör annars kan det bli fel så att ögonbryn och ögonlock hänger blir snea. Kolla gärna deras instagram eller facebooksida för recensioner. Se till att du får återbesök för eventuell korrigering.

Får jag fråga vart du går, bor du i Stockholm? Har mycket problem med spänningshuvudvärk och funderar på botox.
Svar på tråden Är botox farligt?