Vadå teori i C-uppsats?
Jag är så desperat en människa kan bli nu, känner jag. Började skolan 24 jan efter 1 års föräldraledigt. Var på uppropet och gick då jag hade min 1-åring med. Var på föreläsning en vecka senare men gick tidigare pga barnet. Väl hemma upptäcker jag att andra barnet är sjuk. Får sjukstuga hela februari-månad och kan inte närvara vid någon föreläsning. Känner inte de andra då jag inte gått med dem tidigare och skriver min uppsats ensam.
1-åringen åkte på en rejäl infektion första inskolningsveckan och nu försökte jag igen men han är sjuk i feber och förkylning.
Med alla sjuka barn hinner jag knappt med uppsatsen. Är dessutom ensam mamma. Har mailat kursansvarig men får inga svar. Har inte fått handledare än.
Ska välja teori och metod. Har kollat i böckerna men kan Inte hitta nåt om teori. Vadå teori? Känner mig dummast på jorden men jag måste fråga. Låt mig omformulera, visst står det om teori men inte vilja olika teorier jag kan använda. Förstår inte alls hur jag ska komma vidare nu. Känner värsta ångesten och vet inte hur jag ska få en uppsats i hamn om det håller på så här.