• annahoj87

Endometrios?

Hej! Jag fick min endodiagnos i dec-12, har då hållt på sen efter min dotter föddes med hemska magsmärtor och typ blödningar hela tiden. Jag upplever smärtan som hugg men även kramper. När jag har mina sämsta perioder är jag i stort sett bara sängliggandes. Det är tar ofta lång tid innan man får rätt diagnos och jag har i omgångar nästan gett upp eftersom ingen tiktigt vetat hur de ska tackla mina besvär. Har du sökt för detta och sagt att du är fundersam på om det kan vara endometrios du har fått?

• annahoj87
    Anonym (smärta) skrev 2013-03-26 00:40:54 följande:
    Nej, jag känner av ägglossning också. Samt att jag har lite svag värk enstaka dagar mellan mens och ÄL och ÄL och mens. Dock så har det hittills inte varit så att jag behövt ta smärtstillande för det, det är bara mensvärken som kräver tabletter... Än så länge.

Anonym (smärta) skrev 2013-03-26 00:40:54 följande:
    Nej, jag känner av ägglossning också. Samt att jag har lite svag värk enstaka dagar mellan mens och ÄL och ÄL och mens. Dock så har det hittills inte varit så att jag behövt ta smärtstillande för det, det är bara mensvärken som kräver tabletter... Än så länge.

Jag äter ju visanne sedan ett år tillbaka men jag har oftast känningar varje dag. Som värst så är jag och kan knappt äta. Jag har blivit hemskickad med olika sorters smärtstillande varje gång.. men hur länge ska man tycka det är okej? man orkar ju imte detta hur länge som helst.
Svar på tråden Endometrios?