i väntan på FVP, hjälp!
Jag är så ledsen och förtvivlad. Efter att varit på KUB i tisdags och fick beskedet 1:55 har DS egentligen är inte de en så dålig siffra med kan inte förmå mig att tänka på de positiva. Den här graviditeten har varit hittills jobbig för mig efter attlängtat på ett plus och att mensen skulle vara sen vågade jag inte tro på de närde väl vissade ett plus, vi blev otroligt glada men i v 6 misstänkte de en obefruktad graviditet jag blev fruktansvärt ledsen och någom dag senare fick jag en blödning med klumpar och BM sa att jag fått missfall vilket nederlag. Efter 2v blev jag kallad till en kontroll och då får jag besked att jag fortfarande var gravid. Hur var de möjligt? Såklart överlycklig. Men sedan har jag har haft blödningar från och till och i v 11 fick jag en rejäl blödning och jag tänkte såklart att du var de kört. Efter två UL så kände jag ett lugn den låg där inne och sprattlade. Sedan kommer svaret fråm KUB å jag trodde inte de kunde vara sant. Jag känner mig hemskt ledsen ich vet knappt hur jag ska klara vardagen just nu i väntan på FVPet. Hur gjorde ni?