FLs värsta floskler, nomineringstråd!
ordet "påhopp" måste väl ändå vara en garanterad floskel här på FL... flititgt använd av debattörer som inte tål mothugg eller kritik.
ordet "påhopp" måste väl ändå vara en garanterad floskel här på FL... flititgt använd av debattörer som inte tål mothugg eller kritik.
Rosa är faktiskt en tjejfärg!! (typ 2944 utropstecken och 3454 arga gubbar i rubriken)
alternativt
Jag klär min son i ROSA, varför accepterar du inte det? (uppriktigt förvånad trådstart)
Alternativt
Jag klär min son i klänning är det så svårt att förstå jävla bitterfittor....
Alternativt
Könet sitter inte i färgen, sådetså!
det senaste fenomenet på Fl måste väl ändå vara hänvisningar till nya statusuppdateringar på Facebook?
"nu har jag faktiskt ändrat på fejjan från singel till är i ett förhållande, pilutta er va, vad sa ni nu då??"
- klassik kommentar i en tråd som handlar om omöjlig kärlek ( 30 års åldersskillnad, kär i sin brukare, kär i läraren, den gifta mannen, kär i sin boendestödjare, kär i sin chef osv osv)
talk to the hand....
eller favoriten: whatever
när ts eller nån i tråden har slut på argument
"allt som sägs på Fl är sant"
floskler blir det ju i alla dessa trådar där man lägger ut kort på sig själv och frågar "är jag snygg" eller "Hur snygg är jag" eller "ser jag snygg ut i det här"
redan Trådstarten är ju en floskel i sig och svaren därefter är ju en ren orgie i floskler...
att ha en rättstavningsdiskussion är väl ändå en typisk FL-floskel?