Inlägg från: Ziraya |Visa alla inlägg
  • Ziraya

FLs värsta floskler, nomineringstråd!

"Varför är du så bitter TS?"

• Ziraya

"Minimal valfri detalj stämmer inte enligt min verklighetsuppfattnings så därför måste TS vara ett troll" (skrivs gärna i känsliga rummet).

• Ziraya
    FA80 skrev 2013-03-11 19:34:37 följande:
    "Alla män är svin."
    Haha åh, jag blir så provocerad varje gång jag ser den!
  • Ziraya
    sär skriven skrev 2013-03-11 19:36:41 följande:
    "Jag HATAR hen!"

Eller "Min hen (yadi-yada)"
    "Jag är/mitt barn är faktiskt ine en hen!!!111ett"
  • Ziraya
    Nyfiken gul skrev 2013-03-11 19:39:08 följande:
    ordet "påhopp" måste väl ändå vara en garanterad floskel här på FL... flititgt använd av debattörer som inte tål mothugg eller kritik.
    Ja absolut. Vissa verkar ju anse att påpekande av fakta är personliga påhopp Tungan ute.
  • Ziraya

"Men så får man väl inte säga i det här jävla PK-landet!" <---- Min personliga favorit.

• Ziraya

"Att titta på TV/handla på ICA/vara kattägare/ha mer än ett barn/bo i lägenhet/osv. är så himla WT!"

• Ziraya
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:15:46 följande:
    Alltså jag hatar ju även uttrycken på FL. "Ont i tjejmagen" (är du en ko? Vad heter de andra tre? Bladmagen, löpmagen och vommen eller?)

"BIm 29 December år 2015 - HÄNG PÅ!" (beräknad icke-mens? Alltså..? Jag har Beräknat icke-stenskott på framrutan den 2 maj 2014, HÄNG PÅ!")
    Alltså, nu hänger ju inte jag i barnsvängen här på Fl (då får jag inte ha åsikter om något heller va?). Betyder BIM "beräknad icke-mens"? Vad i hela? Va? Har de hittat på det själva eller är det liksom ett vedertaget uttryck?
  • Ziraya
    sär skriven skrev 2013-03-11 20:20:10 följande:
    Jag vet inte, har aldrig fördjupat mig i vilket. Men får lite kväljningar av uttrycket hur som helst. BIM, så vitt jag förstått, är det datum man enligt cykeln skall ha mens men eftersom man tänker sig att knullidulla lite så vill man ju inte HA mens den dagen, alltså blir det ett... *trumvirvel* BIM-DATUM!

Kräks
    Haha! Alltså, jag förstår tänket, men det måste ju finnas något uttryck som passar bättre? Typ BTD (beräknad test-dag).
  • Ziraya

"Det här är faktiskt känsliga rummet och man får inte vara elak mot TS här!!!" (läs: man får inte på något vis visa att man kanske inte helt och fullt håller med TS).

Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!