Du måste logga in för att svara i en tråd.
-
Jag har BFMD på fredag (beräknad fredagsmums-dag (det heter inte fredagsmys, det heter fredagsmums).sär skriven skrev 2013-03-11 20:23:43 följande:Vad som helst är bättre. VAD SOM HELST. Vad har man mer att lägga till i agendan annars? "BBD" (beräknad befruktningsdag)? "BKMD" (Beräknad köpa mjölk-dag")?
-
)
Jag glömde en parentes. Kan inte leave it hanging liksom! -
Alltså varje tisdag klockan fem minuter över åtta är han verkligen den bästa mannen i världen.KimPossible skrev 2013-03-11 20:27:00 följande:"Min man slår mig och barnen, och vi får ingen mat. VADSKAJAGGÖRA?? OBS! Be mig inte lämna honom, jag älskar honom faktiskt och han är en fin kille. Igenkligen. Sådeså!".
-
Du använder väldigt fula ord. Hur kan du? Tänk på barnen! Jag tror attordet du letar efter är "myyyysa".sär skriven skrev 2013-03-11 20:28:31 följande:Och då kan man ju faktiskt även planera att knulla, alltså blir det BIM ett par veckor efter. Alltså det finns tusentals trådar om BIM-dag på diverse datum.
-
"Valfria enfrågepartiet är faktiskt inget enfrågeparti! Det är det enda partiet som verkligen bryr sig om Sverige!"
-
"Det gör inget om du bara ger ditt barn okokta makaroner till frukost, lunch och middag varje dag i två år, bara barnet äter!"
*Obs. kontroversiell!* -
Oh! Oh! Jag kom på en till:
"jag/min mamma/min moster gjorde *valfri potentiellt skadlig grej* och jag/de har minsann inte tagit skada av det så det är ingen fara alls!" -
(Alltså förlåt, jag vet att det är en nomineringstråd bara, men jag har ju inget liv så jag kan inte låta bli att skriva allt jag kommer på
).
-
Men du vet väl att man inte kan lita på de där "forskarna".M C skrev 2013-03-11 20:47:43 följande:
Ah! Den och droger alltså...
Men nu finns det en undersökning från NZ, 30 år lång. Man blir korkad av att röka på. *nöjd*
Alltså, man blir lite skadeglad ändå när studier visar på saker som alla egentligen vet, men som man gärna hade haft källa på. -
Krängth!MajaVira skrev 2013-03-11 20:55:02 följande:"Påhopp" tycker jag är helt okej i jämförelse med alla som blir "kränkta" ... Eller favoriten "krängta"...
-
"Nu har jämställdheten gått för långt!"
Jag förstår personligen inte hur jämställdhet kan gå för långt. Jämställdhet är bara en punkt. Övervikt åt ena eller andra sidan blir ju per denifition ojämställdhet.
-
Ja, förlåt. Självklart menar jag jämnställdheten. Dessa dumma feminazister *tår i ögat*.sär skriven skrev 2013-03-11 21:03:03 följande:JämNställdhet menar du?
-
Haha åh, den är bra. Eller, eller:Lindir skrev 2013-03-11 21:04:23 följande:Man kan inte lite på forskning eftersom forskare ändrar sig hela tiden.
"Det är bara en teori". -
Det är okej. Den är tillräckligt rolig för att skrivas två gånger!LillGris skrev 2013-03-11 21:08:14 följande:
Fan du hann före mig :( -
"Alla som inte utför *valfi hygiengrej* lika ofta eller på samma sätt som jag är vidriga och äckliga!" (och jag blir så upprörd att jag måste skriva en tråd på FL om det).
-
Då skriver man "nej, whiskey. Det somnar de av. Öl blir de ju bara kissnödiga av".LillGris skrev 2013-03-11 21:19:41 följande:
Exakt. "Skulle du låta barnet dricka ÖL?!" Det brukar vara runt då jag lägger ned diskussionen..
Hhaha nej, viss poäng finns där! -
Ska du göra omröstningen snart? Jag kommer ha jättesvårt för att bestämma mig!M C skrev 2013-03-11 21:23:18 följande:FYI. jag tänker göra som jag brukar och slå ihop de som är liknande.
Alla fina floskler kan inte vara med och en del är inte floskler.