Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

FLs värsta floskler, nomineringstråd!

LillGris skrev 2013-03-11 20:20:55 följande:

HAHAHA! "Ont i tjejmagen efter gos med myspinnen, BIM på onsdag, kan jag vara gravid?"
    Wtf just happened here?!
    "Låg med benen i vädret så inte mysresterna skulle rinna ut efter fredagsmyset" *bitch slap*
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Ziraya skrev 2013-03-11 20:22:11 följande:
    Haha! Alltså, jag förstår tänket, men det måste ju finnas något uttryck som passar bättre? Typ BTD (beräknad test-dag).
    Vad som helst är bättre. VAD SOM HELST. Vad har man mer att lägga till i agendan annars? "BBD" (beräknad befruktningsdag)? "BKMD" (Beräknad köpa mjölk-dag")?
  • sär skriven

"Alla ni som hoppar på TS - har ni inget liv?" (Gärna om TS spekulerar i ifall hon ska anmäla sin svägerska till soc eftersom hon minsann serverade pasta både på tisdagen och torsdagen).

• sär skriven
    Ziraya skrev 2013-03-11 20:26:19 följande:
    Jag har BFMD på fredag (beräknad fredagsmums-dag (det heter inte fredagsmys, det heter fredagsmums).
    Och då kan man ju faktiskt även planera att knulla, alltså blir det BIM ett par veckor efter. Alltså det finns tusentals trådar om BIM-dag på diverse datum.
  • sär skriven
    LillGris skrev 2013-03-11 20:29:03 följande:
    Eller min personliga favorit, sagd av någon anonym riktad till någon som visar sitt nick: "alltså du är ALLTID så jävla taskig i ALLA trådar man ser sig i!"
    Ja och sedan startas det en tråd där man gråter ut över stämningen på forumet.
  • sär skriven

"Ja e inte låg ut bildad ba fö ja rösstar på sverije demmokraterna!!!!"

• sär skriven
    Flaminia skrev 2013-03-11 20:38:47 följande:
    "Värst vad ni tar åt er. Det visar ju bara att jag har rätt" (när personen i fråga får mothugg efter att ha anklagat andra för rätt grova saker, t.ex. att vara alkoholist för att man gillar att dricka vin).
    Jaaaa! "Det var visst en öm tå!"
  • sär skriven
    Lady Namárië skrev 2013-03-11 20:39:32 följande:
    BIM är det absolut värsta. Det kämpade vi emot redan när sidan startade, men det hamnade ändå på "FLs ordlista" så att man kunde hålla muspekaren över det och få fram förklaringen "Beräknad Inte Mens". Sedan var det liksom kört att försöka få folk att anamma "Beräknad dag för Utebliven Mens" eller vad som helst annat. Skrikandes
    Oh! Så det ÄR ett töntigt FL-fenomen alltså? Vidrigt, vidrigt, VIDRIGT uttryck. Why liksom?
  • sär skriven
    Ziraya skrev 2013-03-11 21:01:32 följande:
    "Nu har jämställdheten gått för långt!"

Jag förstår personligen inte hur jämställdhet kan gå för långt. Jämställdhet är bara en punkt. Övervikt åt ena eller andra sidan blir ju per denifition ojämställdhet Tungan ute.
    JämNställdhet menar du?

• sär skriven

"Du saknar läsförståelse! (efter att ha skrivit en jävla massa bladder som antingen inte betyder någonting, eller där ena inlägget säger emot det andra)

Svar på tråden FLs värsta floskler, nomineringstråd!