• M C

FLs värsta floskler!

Japp, nu har vi vaskat fram en buffé av fina saker som sägs här på FL i tid och otid.
    Det finns säkert flera och några kommer ösa ve och förbannelse över hur skranig just den här omröstningen är.

MEN det struntar jag i, det här är underhållning!

Så rösta på ditt personliga hatobjekt, den som triggar dig till röda inboxningar och får dig att ägna ofrivillig tid åt IRL istället!

Ztyjkejamizaj!       

Undo these cuffs and I'll show you
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FLs värsta floskler!
  • M C

Härligt, flera röster redan! Hjärta
    Senast hade vi över 900 röster. 

• M C

Ja, jag fick tammetusan ångest. Men jag slog till på samma som senast, om man dricker har man problem, för den har så många fel så man får ångest.

• M C
    M C skrev 2013-03-11 22:39:19 följande:
    Ja, jag fick tammetusan ångest. Men jag slog till på samma som senast, om man dricker har man problem, för den har så många fel så man får ångest.

HAHAH! Nej, jag tog ju yttrandefrihet, för jag är så sjukt irriterad på den just nu.
    Valde mellan den och amningsdrickandet.
    Gammal goding vs nytt fenomen.  
  • M C
    puss skrev 2013-03-12 06:03:10 följande:
    Chansar på art "
    Läs om läs rätt" finns med och spyr.
    Nej, tyvärr, den inkom för sent.
    Sedan vet jag inte om det verkligen räknas som en floskl.
    Det är många bidrag som bara retar folk, som ändå är sanna och egentligen bara är personliga utrryck. De har jag inte tagit med.  
  • M C
    Ziraya skrev 2013-03-12 20:00:25 följande:
    Jag puffar lite för att få upp tråden på framsidan igen, för M C måste få fler röster i sin tråd Flört.

Tackar!

Urs är så fint, men det är inte det man ska rösta på. Den ligger där bara för att ge lite krydda. (såg att flera röstade på den bara för URSet.
  • M C
    Flaminia skrev 2013-03-12 17:34:12 följande:

Lade till slut min röst på "Vi har faktiskt yttrandefrihet" eftersom de som slänger sig med den frasen oftast totalt har missuppfattat vad yttrandefrihet innebär.

Ja, den är min personliga Kräks just nu eftersom de alltid följer på ett rasistiskt uttalande.
  • M C
    poirot skrev 2013-03-12 20:24:53 följande:
    Jag röstade nyss, men jag är förkyld och min hjärna funkar inte som den ska så jag kommer ärligt talat inte ihåg vad jag röstade på vilket innebär att jag inte kan motivera. Jag kan säga så mycket som att det inte var ett självklart val utan stod mellan flera.

Stackare, vill du ha lite emapti o sympati? *skickar ett paket*

Jag har inga kurer vettu, mest för att de inte funkar. 
    *kram*    
  • M C
    Härfjätter skrev 2013-03-13 07:07:55 följande:
    "Du är den bästa mamman till ditt barn". Det snarlika "om mamman mår bra mår barnet bra" skulle jag annars ha röstat på om det funnits. Det kan användas för att motivera allt: rökning under graviditeten, spritfester med småbarn närvarande, att flytta 60 mil bort från sitt barn till internetdejten, att strunta i att amma, eller att dumpa sitt spädbarn på en nanny för att inte komma efter i karriären...

Det här platsar förmodligen i dummaste-tråden som den här tråden mest ogenomtänkta inlägg.

Varför kan man inte ha barn närvarande när det är fest? Den enda reservationen torde vara att om man inte kan hantera sitt alkoholintag ska man inte dricka, barn eller inte barn.
    Varför kan inte den ena föräldern flytta 60 mil för kärleken? Tåg och flyg, känner du till dem?
    Men den som verkligen tar priset: varför är det amningstvång? Lever du på stäppen i Afrika eller?   
  • M C
    Kexet02 skrev 2013-03-13 08:05:00 följande:
    Wow ny omröstning innebär att jag måste starta datorn vilken dag som helst

Höjden av lättja tror jag bestämt har fått en ny ordförande i sin klubb.
Svar på tråden FLs värsta floskler!