• pemmz

fobikliniken

är det någon som vet om fobikliniken är seriöst eller en bluff? dom ville att man skulle betala i förskott så är lite nervös för vill inte bli lurad på pengar men hade ju gärna velat testa om dom kunde bota min insekts fobi.. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-13 20:46
    finns det ingen som har varit hos dom som kan berätta om dom faktiskt är seriösa eller bara tar ens pengar och aldrig mer hör av sig?

• Svar på tråden fobikliniken
  • JanaLiiN
    pemmz skrev 2013-03-12 21:01:14 följande:
    är det någon som vet om fobikliniken är seriöst eller en bluff? dom ville att man skulle betala i förskott så är lite nervös för vill inte bli lurad på pengar men hade ju gärna velat testa om dom kunde bota min insekts fobi.. 
    Den metod de arbetar med, NLP, är väl värd att prova om man inte vill utsätta sig för KBT, som är betydligt bättre dokumenterat som metod vid fobier. Många tycker att KBT är otänkbart och då kan detta vara en bra sak att prova.
  • pemmz
    Pandamamma79 skrev 2013-03-12 23:43:56 följande:
    Var finns detta? Blir nyfiken då jag själv har fobi...
    det ligger i stockholm kan läsa mer på fobikliniken.se 
  • Pandamamma79

Äh, alltid Stockholm...ja, ja, ska kolla om det finns något liknande i göteborgsområdet.
    Tack och lycka till!

• Mats

Hej
    Jag bor i Göteborg och jag fick hjälp av Fobikliniken för att bli av med min fobi mot blod.
    Vi gjorde allt på telefon och det funkade bra även om det var lite ovant i början.
    Tycker allt var bra och fungerade bra

Mats

Svar på tråden fobikliniken