Tampong 3 timmar när man har svamp?
Har haft svamp i några dagar nu. Idag fick jag mens. Jag har inga bindor, och ingen möjlighet att köpa. Kan jag använda tampong i 3 timmar nu när jag ska på middag ikväll?
Har haft svamp i några dagar nu. Idag fick jag mens. Jag har inga bindor, och ingen möjlighet att köpa. Kan jag använda tampong i 3 timmar nu när jag ska på middag ikväll?
kan kan du säkert men svampen kommer säkert att bli värre. bindor finns ju på närmsta pressbyrå om det kniper =).
Har du svamp ska du inte använda tampong..d et kan bli farligt och du kan bli jättesjuk om du har otur
du behöver ju ändå köpa nattbindor så....
man ska ju inte ha tamponger på natten, i alla fall inte så som jag har lärt mig.
Tampong är inte bra alls när man har svamp! Kan du kanske få en binda av någon på middagen?
Men snälla nån vad ni hackar på TS! Visst är det bra att ha mensskydd hemma men det hade hon ju, bara det att hon inte kan använda den sorten just nu. Hon kunde ju inte veta att hon skulle få svamp, och det exakt när hennes pappa behövde få pengar överförda. Kan ni inte bara sluta skälla på TS om vad hon använder för mensskydd och när hon köper det, och svara på hennes fråga istället?
TS: Hur mycket blöder du? De skrev att du använder "engångstrosor" (har ingen aning om vad det är) så jag antar att du inte blöder så jättemycket. Har du någon sliten frottehanduk hemma? I så fall skulle jag klippa till en bit och vika till 2-3 lager och lägga i trosan, som en enkel tygbinda. Jag har en massa gamla tvättlappar sen mitt barn var liten som jag använder så ibland när jag känner att underlivet behöver vila från vanliga mensskydd, det funkar utmärkt om man inte blöder så mycket.
Vilken onödig kommentar.