Min fru vill ha sex med en annan man
Jag o min fru har levt ihop i 10 år snart. Hon har alltid haft mycket sex och med många olika män då hon varit singel. Vi har ett fantastiskt sexliv tillsammans och vi är båda öppna för att prova nya saker.
Nu är det så att hon har börjat prata om att hon saknar det här pirret som man känner första gången man är med någon ny. Jag förstår vad hon menar, även om jag inte känner så själv. Den känslan hon söker tror jag inte att man som par inte få fram när man känner varandras kroppar väl efter alla år.
Vi har en nära vän som lever ensam och som hon nu frågat mig om hon får lov att ligga med. Jag har sagt nej och föreslagit trekant (vilket vi haft med extra män förut) men hon menar att det inte är det samma, för då är det så mycket annat runtomkring. Nu i går frågade hon om hon kunde få åka och runka av honom, bara för spänningen. Det skulle jag väl tycka var ok, men jag vet ju inte om det skulle sluta med det.
Är nyfiken om det är fler par som har/haft samma diskussioner, och vad gjorde ni i så fall?
Får tillägga att vi är mycket trygga med varandra och kan lita på varandra till 100%. Det skulle inte störa mig att hon har sex med en annan man om det gör så hon mår bra, men jag tror inte jag skulle kunna stå ut med känslan att inte veta vad de har gjort