• silvia

Fräckis-tråd.... (ej för känsliga?)

Hej!
    Fler än jag som gillar fräckisar?

Tänkte sätta igång en sån tråd så kan vi dela med oss av våra favoriter... (om man nu får det här???)

"En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sade:
    - Jag ser att du också är omskuren.
    - Omskuren?!! Nej här i norrland kallar vi det slitage!"

• Svar på tråden Fräckis-tråd.... (ej för känsliga?)
  • Velouria

Ok, en finska vinterkriget till hinner vi med! Jag blev så inspirerad.
    Ja det var Pekka som kom hem på permission från finska vinterkriget. Frun hörde hur det bankade på dörren och skrek:
    -Är det du, Pekka?
    Varpå Pekka svarade:
    -Ja, vem fan tror du!
    -Har du längtat efter mig? frågade frugan.
    -Ja, vafan tror du jag bankar med?
    HAHAHAA!

• Pojkmamma

Fler gulliga barnhistorier:

Kalle (igen) berättar glatt i skolan:
    "- Min mamma kan äta glödlampor",
    "- Va, säger fröken, det kan väl inte stämma."
    "- Jo, igår sa mamma till pappa: Om du släcker lampan så tar jag den i munnen."

• mellis

mitt lilla bidrag!

det var två förymda fångar som hade varit på rymmen en längre tid. De hade varit utan mat och vatten mycket länge. så en dag när de befann sig på landsbygden kom de fram till ett hus.

De båda bestämmer sig för att be om lite mat.

De ene går fram och knackar på. Medans den andre sätter sig under köksfönstret för att invänta klartecken.

Dörren öppnas av den äckligaste kvinna man kan tänka sig, hon lukta illa och hon hade inte badat på flera månader...

Han frågar om lite mat och dryck och får till svar att ja det går bra om han kan tänka sig att ge sex som ersättning. Han får kräkninger bara av tanken på hennes underliv och bestämmer sig för att avvakta. Men hungern river i dom båda och tillslut kryper den ene till korset.

Med molokna steg går han in till kvinnan med löfte om god mat. Den andre tar än en gång plats under fönstret.
    Kvinnan vill bli tagen på köksbordet och så blir det. Precis som han ska till och stoppa in kuken i henne så ser han några majskolvar. I all hast tar han en majskolv och stoppar i henne istället. Det gick åt några kolvar så för att tanten inte skulle se att han använde det istället så kastade han ut dom genom fönstret. Han gör det han ska och tanten är nöjd. Så ska han gå ut och hämta sin kompis som väntat.

När han kommer ut så ligger kompisen där proppmätt.

Han säger:- Fattar du vilken tur jag hade, Det var nån som kastade ut majskolvar till mig, och dom var saltade och smörade också!!!

uääääk!

• Griiisen

Bläääääääää

Hihih

• Pojkmamma

Här kommer en till. Den handlar om norrmän men skulle säkert kunna handla om vilka som helst.

Två norrmän kommer gående i Amsterdams glädjekvarter och letar efter en bordell. Dom hittar en direkt. Dom går in och möts av bordellmamman. Dom undrar vad man kan får för 100:-. För 100:- får ni inget här svarar hon. Men jag råder er att suga av varandra. Dom traskar därifrån men kommer strax tillbaka. Vad vill ni nu? undrar hon. Jo, vi undrar bara var vi skall lägga pengarna.

• SC o EP

Det var två sekreterare som stod i en hiss, så såg dom en
    spermafläck på golvet. Då böjde sig den ene ner och petade lite i det och
    smakade... och så sa hon:
    - Det är ingen från kontoret i alla fall.

• Snurp

Här kommer en från mig:

Elva personer hänger i ett rep ned från en helikopter.
    Det var tio män och EN kvinna.
    Eftersom repet inte var starkt nog att hålla dem alla så bestämde de att en av dem måste släppa taget, annars skulle alla dö.
    De kunde inte bestämma vem som skulle släppa taget, då kvinnan till slut höll ett mycket rörande tal och sa att hon tänker vara den som släpper repet för alla andras skull. Hon sa: Vi kvinnor är vana att ge allt för våra barn och ge upp allt för våra män. Och ge våra män det de vill och aldrig begär vi att få något tillbaks.
    När hon var färdig med sitt tal, började alla männen att klappa händerna..............

• Snurp

Några saker som vi kvinnor kanske inte bör säga till en naken man:

1. Allltså, jag har rökt större joints än det där!
    2. Ohhhhhh.....så söt!!
    3. Skall vi inte bara kramas?
    4. Wow....och så är dina fötter ju så stora!
    5. Nåja, det kommer inte ta lång tid iallafall....
    6. Men "Den" fungerar iallafall, eller?
    7. Kanske fungerar "den" bättre med ljuset på?
    8. Skall vi inte gå direkt till ciggen?
    9. Fryser du??
    10. Vad är det?
    11. Aha, det är därför som du föredrar kvinnor med karaktär.
    12. Jag måste kila.......

• silvia

Banantårta

Ingedienser:
    2 skrattande ögon, 2 mjuka armar, 2 välformade ben, 2 fasta mjölkbehållare, 1 beredningsform som fodrats med päls.

Blandningsföreskrifter:

1. Betrakta de skrattande ögonen

2. Bred ut de välformade benen

3. Krama försiktigt mjölkbehållarena och massera varsamt tills beredningsformen är väl insmord

4. Tillsätt bananen. Se till att även den blir väl insmord

5. Dekorera med äggvita

6. Kakan är färdig när bananen mjuknar. Kom ihåg att rengöra tillredningsredskapen väl.

7. Om kakan börjar jäsa - försvinn från orten

Svar på tråden Fräckis-tråd.... (ej för känsliga?)