• Sugarmama

BF juli/augusti i Stockholm 2013

Hej!

Väntar vår andra knodd med bf 20/7 2013. Har sedan tidigare en son föd maj 2010.
    Vore kul att prata med andra som också väntar barn i sommar. Spelar ju ingen roll om det är första eller fjärde :)  
    Extra kul om du bor i Stockholmsområdet också så kanske man till och med kanske ses och dra vagn under mammaledigheten sen Glad

• Svar på tråden BF juli/augusti i Stockholm 2013
  • Rottiss

Kul Jag väntar mitt första som är beräknad till slutet av augusti! 

• Sugarmama
    Rottiss skrev 2013-03-15 16:53:45 följande:
    Kul Jag väntar mitt första som är beräknad till slutet av augusti! 

Hej Rottiss! Va kul! Grattis! Mår du bra?
  • Rottiss
    Sugarmama skrev 2013-03-15 17:35:58 följande:

Hej Rottiss! Va kul! Grattis! Mår du bra?
    Jag mår fint! Förutom morgonillamåendet som fortfarande dyker upp. Du själv då? Vilken vecka är du i =) ?

• Sugarmama
    Rottiss skrev 2013-03-15 17:44:07 följande:
    Jag mår fint! Förutom morgonillamåendet som fortfarande dyker upp. Du själv då? Vilken vecka är du i =) ?

Usch, det hade jag också förut, men det har försvunnit nu. Hoppas ditt också gör det snart.
    Jag är i vecka 22.  Mår faktiskt riktigt bra nu. Lite trött och lite ont i bäckenet  ibland men ändå helt ok :)
  • Rottiss
    Sugarmama skrev 2013-03-15 17:53:27 följande:

Usch, det hade jag också förut, men det har försvunnit nu. Hoppas ditt också gör det snart.
    Jag är i vecka 22.  Mår faktiskt riktigt bra nu. Lite trött och lite ont i bäckenet  ibland men ändå helt ok :)
    Längtar tills jag också kommer dit, är i vecka 17 och det är inte förrän nu tiden har börjat röra sig liiite snabbare känns det som (i alla fall om man jämför med när man var relativt nyplussad) 

Men vad härligt att du mår bra! Jag längtar tills sommaren otroligt mycket. Sola, grilla, äta glass och snusa bebislukt så småningom haha
  • emm88

Hej!
    är med beräknad till juli, 17 för att vara exakt:)
    bor med i stockholm å är gravid med mitt första barn...

• ellenore08

Hej jag väntar me barn i sommar:) 10 juli är våran dotter beräknad att komma,har barn sen innan och bor i Stockholm (Täby)

• emm88

Hej, ååhh vad roligt! så du ska med ha en dotter:) hur många barn har du sen innan?

• hejlinda

hej hej. min lilla tjej är beräknad 15 juli :) 
    och jag bor i stockholm! 

Svar på tråden BF juli/augusti i Stockholm 2013