Vilken storlek använde ni längst på blöjan?
Här verkar det vara Libero nr 5 hen är nu 3år haft den i 1,5år.
Här verkar det vara Libero nr 5 hen är nu 3år haft den i 1,5år.
Det måste ju vara någon av de större storlekarna. 3 hade det barnet som hade den längst i 1 år. Men då blev det ju sen 1.5 år på 4an (som var sistas blöjstorleken).
De andra har slutat på 4+ (och en på 5 som nattblöja) och jag tror nog att den sista storleken vunnit på alla barnen.
Oj min dotter är 7 månader snart 8 och har 5:an :o
Libero strl 6.
Liberos sexor.
Liberbo up&go nr 7 ( från 16 kg )
Väger ca 15-16 kg och kan ha nr 6 också men tycker den större sitter bekvämare.
Har fortfarande nattblöja.
Stl5 på Up&Go har använts sen 8-10 mån och vi lär nog aldrig gå upp högre. Dottern ligger fortfarande mitt i intervallet och vi räknar med att hon slutat med blöjor innan hon är uppe i 14kg om hon inte börjar gå upp väldigt fort helt plötsligt.
Libero comfort fit strl nr 7
Jag har aldrig slutat med blöjor älskar det vet inte vilken storlek men har dom som passar på en 17 åring
Jag har aldrig slutat ja har medium på mina blöjor
Som jag skrev tidigare använder jag libero comfort fit strl nr 7. Men nu använder jag också drynites det är upp till 50 kg och sen kommer jag gå över till vuxenblöjor, så för att svara på din fråga.
Jag har ingen aning beror på hur mycket jag väger genom åren
Nr 5 helt klart. Min 3-åring har fortfarande strlk 5 (pampers) på natten.
Pampers 4+
Yngsta barnet har sedan några veckor tillbaka bara blöja på natten och han har storlek 4 (på Pampersblöjor) och den storleken har han haft i åtminstone ett år.
För äldsta barnet var det storlek 4+ av Pampersblöjorna som användes längst.
Libero strl 5. Min äldsta hade dem från 10 månader till 2 år.
Min yngsta fyller snart två och har använt nr 5 sen hon också var 10 månader. Får se när hon slutar :)