• Anonym (Mamma)

Bra förskola i Södertälje?

Hej, vilken förskola kan ni rekommendera i Södertälje, som ni är nöjda med? Kan ni berätta lite mer om dem? 

Om ni har något att säga om Körsbärets förskola, Morellens förskola, Sattelitens förskola och Växthusets förskola skulle jag vara tacksam

• Svar på tråden Bra förskola i Södertälje?
  • Anonym (c)

Oj nu var det 8 år sen jag flyttade från tälje, men mina barn gick på ängsviolen som jag tyckte var bra då iallafall (gick även där själv när jag var liten).
    Vet inte vart i tälje du bor, känner inte till ngn av de förskolor du tog upp, så du bor kanske inte ens i närheten av ängsviolen som ligger i västergård (om det nu ens heter så längre?) 

• Whitetrash86

Mina 2 går på Taket.
    3år och kan inte klaga på något alls. Pedagogerna har varit underbara, mina barn har älskat dom direkt! Mycket ute och annat skoj. Fått mycket hjälp med min dotter som går hos logoped. Dom sitter ner med henne själva och "pluggar".
    INGET har försvunnit, inga kläder eller något. Ingen har blivit skadad eller bråk mellan barnen. Jag är sjukt paff över att jag inte kan klaga på något ALLS! 

• Sazee

Min son går på Annexet och finns inte något apecifikt att klaga på. :)

Svar på tråden Bra förskola i Södertälje?