Har gjort bort mig så fruktansvärt och vet inte vart jag ska ta vägen!!
Skriver här för har sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Levt ett lugnt liv sista månaderna, var dock bjuden på middag till min kompis och hennes man igår. Det bjöds på vin i massor och jag drack på, sedan blev det någon shot, ja sedan sviktar minnet. Tog en taxi hem inatt, det kommer jag ihåg. Nog om det, tittar nu i mobilen och får en sån chock så jag känner för att gå och gräva ner mig och skjuta mig med en AK-pistol. Har skickat riktigt pinsamma sms till massor med folk, till min fd kk som jag var kär i men som dumpade mig har jag bedyrat min kärlek för. En manlig kollega som jag inte ens umgås med privat har jag skickat att jag ska komma förbi och ligga (måste skickat fel). Det värsta av det allra värsta, har skickat till min chef som jag haft mycket konflikter med att jag säger upp mig. Plus många fler! Ligger bara och grinar idag, hatar mig själv och har en bakisångest som är så illa att jag åker till psyket snart. Måste kontakta alla idag och be om ursäkt och hoppas på att det ordnar upp sig. Jag dricker sällan men när jag har gjort det har det varit med måtta, första gången jag blivit såhär. Vet inte hur någon kan hjälpa mig, men hur ska jag göra för att lindra skadan? Nu går jag och spyr!!