• Anonym (Mongot)

Har gjort bort mig så fruktansvärt och vet inte vart jag ska ta vägen!!

Skriver här för har sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Levt ett lugnt liv sista månaderna, var dock bjuden på middag till min kompis och hennes man igår. Det bjöds på vin i massor och jag drack på, sedan blev det någon shot, ja sedan sviktar minnet. Tog en taxi hem inatt, det kommer jag ihåg. Nog om det, tittar nu i mobilen och får en sån chock så jag känner för att gå och gräva ner mig och skjuta mig med en AK-pistol. Har skickat riktigt pinsamma sms till massor med folk, till min fd kk som jag var kär i men som dumpade mig har jag bedyrat min kärlek för. En manlig kollega som jag inte ens umgås med privat har jag skickat att jag ska komma förbi och ligga (måste skickat fel). Det värsta av det allra värsta, har skickat till min chef som jag haft mycket konflikter med att jag säger upp mig. Plus många fler! Ligger bara och grinar idag, hatar mig själv och har en bakisångest som är så illa att jag åker till psyket snart. Måste kontakta alla idag och be om ursäkt och hoppas på att det ordnar upp sig. Jag dricker sällan men när jag har gjort det har det varit med måtta, första gången jag blivit såhär. Vet inte hur någon kan hjälpa mig, men hur ska jag göra för att lindra skadan? Nu går jag och spyr!!

• Svar på tråden Har gjort bort mig så fruktansvärt och vet inte vart jag ska ta vägen!!
  • Blåbär0103

Drick med måtta nästa gång eller inget alls så slipper du ha ångest.

Just nu får du ta smällen.
    Ring upp alla och berätta att det bara var fyllesms och be dem om ursäkt.

Hoppas det löser sig!    

• giggle

Kontakta alla och säg att någon på en fest spelat dig ett spratt efter att du lämnat mobilen oövervakad?!

• Anonym (Lisa)

Orkar du kontakta chefen, kollegan, gamla kk:n och förklara? Kollegan och kk:n kan du ju bara skicka sms till där du skriver att du skickat fel...chefen bör du nog ringa och dra någon förklaring för.

Det går att lösa TS, chefen kan ju inte sparka dig pga en sådan här sak.

• Anonym (Mongot)

Glömde skriva att chefen svarade imorse att min avskedsansökan är godkänd. Att jag kan lämna en skriftlig på måndag, det här är som i den där vidriga filmen baksmällan jag såg. Bara grinar!

• Philippa

Ta tjuren vid hornen och kontakta alla personligen idag, i synnerhet din chef!

Sluta dricka alkohol om du gör saker du inte kommer ihåg är mitt andra tips... 

• Anonym (*~*)

Du får ta tjuren vid hornen och skicka förlåt sms helt enkelt... Trist men bättre att ta tag i det direkt än att skjuta på det. Jag vet inte om det är någon tröst men alla har nån gång gjort saker som man skäms över. Många har druckit för mycket nån gång i livet. Det värsta du kan göra är att låtsas som ingenting.

• Anonym (Mongot)

Det där var en bra idé men kommer inte gå med chefen och kollegan, de är omnämnda vid namn i telefonen..

giggle skrev 2013-03-16 11:51:22 följande:
    Kontakta alla och säg att någon på en fest spelat dig ett spratt efter att du lämnat mobilen oövervakad?!

• Blåbär0103

Det viktigaste är chefen.
    Kontakta honom först och ordna upp det hela.

Sedan betar du av alla i tur och ordning med början på de viktigaste.   

• Nape

Vad jag skulle göra: Gå långt ut i skogen och gräv ner telefonen.

Måndag: Gå till jobbet som vanligt. På frågan hur helgen var säger du att du var på en rolig fest. På krogen blev tyvärr din mobil stulen.

Neka till allt.

När du skaffat ny telefon. Lägg inte in chefens nummer. Tror det finns ett "alkolås" till mobilen numera också.

Svar på tråden Har gjort bort mig så fruktansvärt och vet inte vart jag ska ta vägen!!