IVF i vår/sommar?
Hur har det gått?
Hur har det gått?
Neeej vad roligt!!!!! Grattis!!!!! Wohoo!!
Ja det hoppas jag med!!
Själv är jag på sprutdag 4 och har UL på fredag så blir det väl äggplock nästa vecka någon gång och förhoppningsvis insättning, om vi får något embryo.
Tack
T: Men åh vad tråkigt!! Man har ju lite extra förhoppningar när man vet att man har ett befruktat ägg där inne också. Men chanserna att lyckas ökar ju med andra ivf-en
Vi fick inte heller ägg till frysen, de sa att det var vanligt att man inte fick det första gången då de inte "lärt känna" våra kroppar och hur de reagerar på behandlingarna och doserna.
Hoppas det går bra den här gången!! Min första ivf sket sig också så ska göra den andra i augusti troligtvis
T: Nej vad jobbigt! Jag tänkte på dig igår och att jag skulle fråga hur det har gått Förstår hur ledsen du måste vara! Men ge inte upp än, det är ändå ganska många som inte lyckas på de två första och statistiskt sett så blir chansen lite högre vid tredje försöket. Får/vill ni börja igen snart eller behövs en liten paus? Kram på dig!
Ja ni borde ju åtminstone göra gratisförsöket, det är ju ändå gratis Men då får ni ta sommaren och vila upp er så ni är fit for fight efter! Vi ska göra likadant, nästa ivf är efter sommaren för oss också.
Är också inne på att betala om nr två och tre inte ger resultat. Vi sa att vi ska göra fyra förut men är nu inne på sex stycken, om man köper sånt där 3-pack. Men man får väl se hur det känns längre fram.
Men finns det en övre gräns även om man gör privat? Har för mig att den iaf var högre än om man gör via landstinget
Ni borde ju hinna med ett par stycken till på två år om ni vill och orkar ändå
Ja kör på bara
Nej men gud vad roligt!!! Grattis!! Det är ju sånt man bara drömmer om! Hoppas allt går bra