• Eisa

Fler som har ett extra "armveck"?

Såhär ser båda mina armar ut. Först vanliga armvecket och sedan ett veck längre fram, eller en rand kanske man ska säga.

Fler som har så? Jag har visat mina armar för mina vänner och dom har aldrig sett nåt liknande.

Vad är det för mutation jag har?    

• Svar på tråden Fler som har ett extra "armveck"?
  • June

Jag har aldrig sett det tidigare, tror det är en mutation, om det inte är ett tillfälligt streck. Har du på båda armarna?

• roffe

Jag har så! :D Jag har alltid undrat varför :D  Haha vi har brun prick på nästan exakt samma ställe oxå xD

• roffe

Jag har på båda, längre och skarpare sträck på vänstra. Jag har träffat flera stycken som har så, så det är nog inget jättefel på oss iallafall :)

• Thaleya1

Men nu lät det ju som att det är rätt vanligt ändå :p Jag har dock aldrig sett det hos någon!

• Eisa
    June skrev 2013-03-17 19:00:05 följande:
    Jag har aldrig sett det tidigare, tror det är en mutation, om det inte är ett tillfälligt streck. Har du på båda armarna?

Ja båda
  • Kpax

Jag har också så, och jag brukar säga att det beror på att jag var så fet som bebis. Men i verkligheten har jag ingen aning om vad det är. :)

• Eisa

Jag har aldrig varit tjock heller (så att det skulle kunnat bildats utav ett fettveck).

Detta ter sig alltså helt oförklarligt. 

• Thaleya1

Nämen vad konstigt..är ni någon högre utvecklad ras som egentligen ska kunna böja armarna på två ställen :P

Svar på tråden Fler som har ett extra "armveck"?