Någon mer som tar illa vid sig av ständiga bråk med bonusarnas mamma?
Jag tycker verkligen det är jättejobbigt med bonusarnas mamma! Jag mår dåligt när min man och bonusarnas mamma bråkar, går runt med klump i magen och ältar de vidriga sms som min man får ta emot av henne. Jag har massa att säga ang detta, hon är så orättvis och vänder på en femöring då det gynnar henne, det finns tydligen inget rättsnöre vad gäller hur man ska agera i situationer, utan allt vänds på beroende på henne och påhoppen haglar och även hot om maken inte fogar sig. Men jag vill inte gå in på situationerna för det finns ju så många olika utan min fråga är om det finns fler som tar ordentligt illa vid sig av dessa bråk? jag får svårt att sova osv. Vad kan man göra för att må bättre? För jag kommer aldrig att kunna ändra på hennes sätt att tänka, har försökt, inte heller min mans sätt kan jag korrigera. Jag kan ju bara styra mej och jag måste hitta ett sätt där hon inte tar plats och får mej att må dåligt, jag blir bubblig och irriterad och får svårt att fokusera på barn och jobb.