• paret

Hur många par finns där båda är bs?

När vi läser här känns det som om det är en klar övervikt för par där bara kvinnan är bs.
    Är det så?
    Och varför?
    Borde ju finnas lika många bs killar som bs tjejer?
    Så frågan är, hur är det i ert förhållande?
    Båda bs?
    Tjejen bs?
    Killen bs?
    Om nån undrar är vi båda bs.

• Svar på tråden Hur många par finns där båda är bs?
  • lykantrophona

Jag har haft 4 pojkvänner och en flickvän. Av pojkvännerna var 2 bisexuella, 2 hetero (som min nuvarande). Flickvännen var lesbisk.

Jag tror det är lättare för tjejer att prata om sin bisexualitet.

• Anonym (bsman)

Det som gör att det mer ok vara kvinna och bs är hur porrfilmerna framställs och vad de visar.
    Det står hetero film och det första man ser är två kvinnor ha sex.
    Lite kortfattat är det producenternas fantasi som  kommer fram, som blir "normal"sex.

Jag VET det är lika vanlig -tom kanske vanligare med bs män, då jag har legat ett fler gifta hetero böghatande män .
    Men då män har sex så knxxxxx de bara rumpa, men det är så mkt mer som inte kommer fram.
    Det  framställs så mycket sämre , skälls ord "bögjävel" m.m fast de flesta tonåringar runkar bredvid eller åt varandra.
    Medans då tjejer har sex är det så rent fint och vackert, då var mans sex dröm är två tjejer -som de inte skulle klara av utom i fantasin.

• Anders 386

Jag tror att det finns ett väldigt stort mörkertal angående bisexuella killar. Av mina fyra bästa kompisar jag hade i 20-årsåldern så har jag runkat av en av dom o runkat o sugit en annan av dom. Tre av fem öppna för sex med män alltså. Vi är eller har varit gifta alla fem. Och jag är ganska övertygad om att ingen av våra fruar kan tänka sig att vi  tre sexat med andra män.

På BC avslöjar sig många officiella hetero som "Binyfiken". Det finns massor av män som är intresserade av andra kukar. Men det är inte riktigt rumsrent att erkänna det. 

Skulle heller inte förvåna mig om min fru är lite bs, och det lär jag heller aldrig få veta.  

• Anders 386

Finns många män som fantiserar om en extra man till sin kvinnliga partner, Trekant mmf alltså. Skulle tro att ca 99% av dom männen är "binyfikna". Misstänker att det är därför det i annonser om mmf ofta önskas en stor kuk. Förmodligen är det oftast mannen som vill se den där stora kuken i sin fru. Har säkert mindre betydelse för kvinnan.

• paret

Ja konstigt inte fler vågar erkänna för sig själv de är bs.

• Anonym (Tragiskt)

Här finns ett sånt par i alla fall... Men jag är nog mer bs än min fru.

• Fröken reserverad
    Anders 386 skrev 2013-03-20 11:30:39 följande:
    Finns många män som fantiserar om en extra man till sin kvinnliga partner, Trekant mmf alltså. Skulle tro att ca 99% av dom männen är "binyfikna". Misstänker att det är därför det i annonser om mmf ofta önskas en stor kuk. Förmodligen är det oftast mannen som vill se den där stora kuken i sin fru. Har säkert mindre betydelse för kvinnan.
    Jag håller inte med. Jag tror att ca hälften av männen är nyfikna på andra män och den andra hälften mer går igång på att ge sin kvinna maximal njutning.

Det blir olika sorters trekanter beroende på om männen ifråga är nyfikna på varandra eller om de enbart är fokuserade på kvinnan. 
    Reserverad står för upptagen.
  • Trust me
    Anonym (bsman) skrev 2013-03-19 21:43:37 följande:
    Det som gör att det mer ok vara kvinna och bs är hur porrfilmerna framställs och vad de visar.
    Det står hetero film och det första man ser är två kvinnor ha sex.
    Lite kortfattat är det producenternas fantasi som  kommer fram, som blir "normal"sex.

Jag VET det är lika vanlig -tom kanske vanligare med bs män, då jag har legat ett fler gifta hetero böghatande män .
    Men då män har sex så knxxxxx de bara rumpa, men det är så mkt mer som inte kommer fram.
    Det  framställs så mycket sämre , skälls ord "bögjävel" m.m fast de flesta tonåringar runkar bredvid eller åt varandra.
    Medans då tjejer har sex är det så rent fint och vackert, då var mans sex dröm är två tjejer -som de inte skulle klara av utom i fantasin.
    Lite OT men jag har aldrig riktigt förstått det där.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (bsman)
    Trust me skrev 2013-04-15 20:30:58 följande:
    Lite OT men jag har aldrig riktigt förstått det där.
    Det var mer som en förklaring till varför det är som det är -iaf vad jag tror. 
  • Anonym (Swinger)
    Fröken reserverad skrev 2013-04-15 20:18:35 följande:
    Jag håller inte med. Jag tror att ca hälften av männen är nyfikna på andra män och den andra hälften mer går igång på att ge sin kvinna maximal njutning.

Det blir olika sorters trekanter beroende på om männen ifråga är nyfikna på varandra eller om de enbart är fokuserade på kvinnan. 
    I princip håller jag med men tror att 50% är mycket högt räknat.
    Av all de gånger jag var extra kille åt par under min sigeltid var det ett fåtal där BS mellan killarna var ett önskemål. Tur det för jag älskar att ha sex med flera killar på en kvinna men BS mellan killar går bort helt och hållet.
Svar på tråden Hur många par finns där båda är bs?