Hjälp oss med examensarbetet! - Kort undersökning
Hej!
Skulle bli väldigt tacksam om ni kunde lägga 1 minut och hjälpa oss med vårat examensarbete.
Tack!
LÄNK TILL UNDERSÖKNINGEN:
Hej!
Skulle bli väldigt tacksam om ni kunde lägga 1 minut och hjälpa oss med vårat examensarbete.
Tack!
LÄNK TILL UNDERSÖKNINGEN:
Bilarna ser ju likadana ut?
Grava fel i fråga 5,6,7. Det är ju samma bil i alla de tre alternativen!
Bilarna är INTE likadana. Kolla framdäckens positionering/hur lång "nos" bilen har.
De har ljusat upp bilderna alt tryckt ihop dem ser det ut som... Så det är nog meningen
Jag skulle gärna vilja veta syftet... Är det hur glansiga vi gillar att ha bilar? Eller? ;)
Det går ju inte att svara på frågorna- vem f n bryr sig var framdäcket är placerat?
Om de är olika så har de gjort nåt med bilderna eftersom det är exakt samma märke och modell i övrigt. Tror jag iaf. Jag vågade inte rösta, tänkte att TÄNK om det är några riktiga snille-scammers som får mig att köpa en bil i nån annans namn bara för att jag klickar i ett svar *paranoid*
Alla är fula, finns inget vackrare än fastbacks med slanka och samtidigt muskulösa linjer. Klassiska Mustanger, Camaros och Firebirds för att nämna de amerikanska.
Dagens bilar ser ut som en råglimpa med fyra hjul
Alla är fula, tacka vet jag fastbacks med slanka men ändå muskulösa linjer. Dagens bilar ser ut som en råglimpa på fyra hjul