• Svar på tråden Hjälp oss med examensarbetet! - Kort undersökning
  • Singoallaa

Grava fel i fråga 5,6,7. Det är ju samma bil i alla de tre alternativen!

• Dagdrömmaren

De har ljusat upp bilderna alt tryckt ihop dem ser det ut som... Så det är nog meningen

Jag skulle gärna vilja veta syftet... Är det hur glansiga vi gillar att ha bilar? Eller? ;) 

• mrsStatham
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-03-20 15:23:14 följande:
    Bilarna är INTE likadana. Kolla framdäckens positionering/hur lång "nos" bilen har.
    Men nosen är ju lika lång?
    Är det bara framdäckens position som är annorlunda? 
    Bara två saker är oändliga
  • Voluptuous Shalimar
    mrsStatham skrev 2013-03-20 15:39:20 följande:
    Men nosen är ju lika lång?
    Är det bara framdäckens position som är annorlunda? 
    I alla fall var det det jag såg. Nosen blir ju längre från sidan om framhjulen sitter längre bak...
  • EEJ

Det går ju inte att svara på frågorna- vem f n bryr sig var framdäcket är placerat?

• Emmi27

Om de är olika så har de gjort nåt med bilderna eftersom det är exakt samma märke och modell i övrigt. Tror jag iaf. Jag vågade inte rösta, tänkte att TÄNK om det är några riktiga snille-scammers som får mig att köpa en bil i nån annans namn bara för att jag klickar i ett svar *paranoid*

• Faber

Alla är fula, finns inget vackrare än fastbacks med slanka och samtidigt muskulösa linjer. Klassiska Mustanger, Camaros och Firebirds för att nämna de amerikanska.

Dagens bilar ser ut som en råglimpa med fyra hjulKräks

*Politiskt korrekt sidfot*
  • Faber

Alla är fula, tacka vet jag fastbacks med slanka men ändå muskulösa linjer. Dagens bilar ser ut som en råglimpa på fyra hjulKräks

*Politiskt korrekt sidfot*
Svar på tråden Hjälp oss med examensarbetet! - Kort undersökning