Inlägg från: LyckligaLee |Visa alla inlägg
  • LyckligaLee

Cambridge...

Heja, heja!!!
    Jag börjar min Modifast-kur idag. Måste klara detta. Saknar disciplin och ääääälskar mat, särskilt på kvällen, men nu är jag f-n desperat. Våren runt hörnet och allt... Jag tycker Modifast är godast av alla pulver-dieter. Älskar choklad och kan leva på deras chokladpudding. Nu vill jag bara att timmarna skall gå så att jag klarar första dagen. Vet att jag då har lättare att fixa dag nr 2 av ren glädje över att ha fixat första dygnet. Dricker massor av te oxå förstås, och light-cola. Måste unna mig det.  

• LyckligaLee

Modifast har en ny chokladpudding. En portion 220 kcal. Jättegod och mer mättande än en shake eller soppa tycker jag. Längtar till min kvällsportion. Väntar så länge jag kan.

• LyckligaLee

Hur gick det? Klarade du gårdagen? Jag fuskade med sockerfri Läkerol framför tv´n, annars gick det vägenSkrattande

• LyckligaLee
    Skogstrollet skrev 2013-03-22 11:26:01 följande:
    Hej jag hänger gärna med jag börja dock imorgon. Nån som smakat vaniljpuddingen om den är god?
    Vilken? Modifast eller Cambridge?
    Jag har chokladpudding och två soppor från Modifast. Helt ok. Gillar inte vanilj så mycket. Blir lätt så sött och kvalmigt tycker jag. Tredje dagen nu. Smakade en halv pannkaka igår... suck, kunde inte låta bli. Men nu är det ny dag och nya tagGlad Helgen blir väl en prövning förstås...
  • LyckligaLee

Skall tappa 18 graviditetskilon. Ammar fortfarande och då slår hungern till nåt extremt. Åt ett äpple idag, och fyra påsar. Ja, ett riskex oxå. Känns ändå riktigt bra. Mindre hungrig nu. Roligt att vakna när man klarar ännu en dag.

Svar på tråden Cambridge...