• Anonym (Förstår inte!?)

Ex vill ej ses eller ha nåt mer med mig att göra!

Hejsan alla,ägnat till er tjejer först och främst!

Hjälp mig snälla att förstå!

Mitt ex dumpade mig för snart 3 månader pga hon kände inte sig uppskattad och vi hade småtjafstat lite.(inget allvarligt tyckte jag då jag tänkte att vi kan lösa detta bara vi prata om det, att det var något hon bara sa, för den kvällen var  varken hon eller jag på nåt vidare humör) 

Men hon vågade inte prata med mig om detta, utan valde att dumpa mig, Så jag jag fick aldrig nån ärlig  chans. Det var inte något hon hade planerat att göra slut utan det bara blev så. fick jag höra sen.

jag förstår fortarande inte varför hon valde den utvägen, för det var hur bra som helst mellan oss.

Jag såg inte detta komma utan kom som en total chock. jag tog det väldigt hårt och har det väldigt tufft fortfarande. för jag saknar henne och oss otroligt mycket.

Men till saken! Nu så här efter så vill hon inte ha nåt med mig att göra, hon vill inte ens träffa mig, det är som hon är en helt annan person än den jag var tillsammans med. Jag blir nästan lite rädd hur en person kan ändra sig så.
    jag hade väl förstått om jag hade gjort nåt dumt, men jag har inte gjort nånting.

Är det någon som kan svara på varför hon inte vill ens vill se mig mer ?Jag har ju inte gjort nåt fel. Är det för hon fortfarande kan ha känslor kvar?eller kan tjejer vara så kalla och okänsliga? Det känns som hon har bara "lekt" lite med mig dem 10 månaderna vi var ihop. Att allt det vi delade,känslor,skratt, sena kvällar, myset i soffan, myset i sängen m.m inte betydde ett skit för henne! utan hon bara ryckte på axlarna och "jaja, det var en i mängden" typ, så känner jag just nu.

ni tjejer som dumpat, vill ni aldrig se ert ex mer ? och varför?

Jag har tre X sen tidigare, och har ALDRIG varit med om att nån aldrig mer vill se mig eller prata med mig mer.
    jag tycker detta är är lite fjortis beteende.

Jag är 30 hon 23

• Svar på tråden Ex vill ej ses eller ha nåt mer med mig att göra!
  • Whitetrash86

Hon kanske blir ledsen och känner sig sårad när hon tänker på dig.
     Så blotta tanken på att träffa dig... dock tycker jag nog att man isf kan säga det. 

• Dagdrömmaren

Jag har haft det sådär fast med killar. De säger att de bara vill glömma och gå vidare.

• Anonym

Jag tror det är så att hon inte vill se dig för att du tror att ni hade det bra. Om hon gjorde slut och inte vill träffa dig mer så hade ni det inte bra. 

• Anonym (Förstår inte!?)

Sårad för vad? hon dumpade mig ju. Det borde ju vara tvärtom attjag aldrig mer vill se henne ju. att jag är den som ska vara arg på henne ju.

ja fattar som sagt ingenting, hur man bara kan skita i en person som man delat så mycket med

• Anonym
    Anonym (Förstår inte!?) skrev 2013-03-21 10:37:25 följande:

Sårad för vad? hon dumpade mig ju. Det borde ju vara tvärtom attjag aldrig mer vill se henne ju. att jag är den som ska vara arg på henne ju.

ja fattar som sagt ingenting, hur man bara kan skita i en person som man delat så mycket med

Ja, man kan ju spekulera, men det tjänar inget till. Det finns inget du kan göra, bara acceptera hennes val och gå vidare med ditt liv.
  • Anonym (2)
    Anonym skrev 2013-03-21 10:36:03 följande:
    Jag tror det är så att hon inte vill se dig för att du tror att ni hade det bra. Om hon gjorde slut och inte vill träffa dig mer så hade ni det inte bra. 

• Whitetrash86
    Anonym (Förstår inte!?) skrev 2013-03-21 10:37:25 följande:

Men om hon sagt att hon inte kände sig uppskaddad så gjorde hon ju inte det, även om du kanske inte tycker att det var allvarligt eller inte stämmer.
    Och bara för att man är den som gör slut betyder det inte att man inte också känner sig sårad. Även om man kanske inte vill, så kan man känna att det inte finns någon annan utväg. 
  • Mrs Moneybags

Först och främst kan det inte ha varit "hur bra som helst" mellan er om hon valde att göra slut.

Sedan är ju folk olika, en del har behovet av att gå vidare utan någon vidare kontakt med exet. Det får du helt enkelt respektera, även om det är jobbigt.

Det låter hårt, men det är bättre för dig också att röra dig framåt och inte bakåt...

Dessutom var hon 23 år gammal, det är inte ovanligt med fjortisbeteende i den åldern. Människor utvecklas ju olika.

Lycka till!  

• Knäckemacka

1. Hon hade det inte bra i er relation.
    2. Hon är med någon annan nu och bryter därför helt med dig.

Tror inte saken är mer komplicerad än så.

• AnooYoo

Det låter som om du har missuppfattat situationen. Om hon gjorde slut och inte vill veta av dig kanske det bara var du som tyckte att ni hade det bra.

Det kan ju vara så att du har gjort någonting som hon tycker är fel men du gör inte det.

Du får nog släppa det.

Svar på tråden Ex vill ej ses eller ha nåt mer med mig att göra!