Inlägg från: Anonym (ledsen kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen kille)

Min mamma dog i KOL. Känner sån sorg.

Hej har inte sett det här inlägget tidigare men här en också som förlorat sin älskade mamma för några månader sedan. Min pappa dog för flera år sedan och mina bägge föräldrar var inte i någon hög ålder. Jag vet precis vad det är ni pratar om när man är på sjukhuset de där mardrömsdygnen. Min mamma var mitt bästa stöd i livet och även min trygghet. Jag visste att hon fanns där alltid för mig vad som än hänt. Idag är tomheten fruktansvärd men jag gör liksom de där dagliga rutinerna som att laga mat jobba,städa osv..  Dagarna går men livet är inte sig likt något mer. Jag försöker ofta tänka på att hon skulle nog velat se mig lycklig och det hjälper till viss del. Efter att min mamma dog pratade jag med en psykolog på vårdcentralen. Jag har inte haft någon person att just prata med och tänkte det skulle vara en bra sak för mig. Men den där kontakten var inte sådär jätte bra. Min psykolog sa att hon märkte att jag var så pass stark och behöver inte någon att tala med...

• Anonym (ledsen kille)
    wiclseju skrev 2014-08-24 00:13:36 följande:

Hej! Jag miste min mamma för 4 veckor sedan, vi hittade henne liggandes hemma! Hon levde men var nästintill okontaktbar. Mamma låg inne ca 3 dygn och blev bara sämre, på sjukhuset fick jag och min bror veta att hon hade svår kol och mamma nämnde det aldrig till oss.. visst anade man att hon hade sviter efter många års rökning men absolut inte så här! Mamma blev 63 år och vår pappa dog hastigt vid 46 årsålder. Varför??? Jag kommer gärna i kontakt med någon annan som vill maila/messa känner att jag behöver prata av mig med någon som förstår! Hälsningar Helen

Hej jag har också mist min mamma för några månader sedan och min pappa för flera år sedan. ingen av dem var gamla heller. Till mig får du skriva men du kanske bara vill maila med tjejer. Men jag vet hur det känns,en stor del rycks ifrån en och det är grymt. Just nu tar jag bara dag för dag för det är så svårt att tänka att mamma inte finns här i världen just för mig nu...
Svar på tråden Min mamma dog i KOL. Känner sån sorg.