Först sms med annan, nu massa porrfilmer....
Alltså, jag vet inte hur mycket jag klarar av mer... Enligt honom är jag bara fjantig nu, vad tycker ni?
Jag och min sambo har bott ihop några månader nu. Likt alla andra har vi haft våra smågnabb och tjafs, men för 2 veckor sedan så var det rätt illa och vi båda ifrågasatte om vi skulle vara tillsammans.
Tyvärr har jag känt att jag inte riktigt litar på honom gällande andra kvinnor, anledningen till det behöver vi inte ta här. Så 3 dagar efter att vi bråkat, blivit sams och kommit på att vi verkligen vill vara med varandra och älskar varandra mer än allt annat, tog jag en risk som jag jag kan ångra lite i efterhand.
Jag gick på toaletten och såg att han glömt sin telefon på hyllan i badrummet. Han lämnar aldrig sin mobil obevakad, så när den låg där och stirrade på mig kunde jag inte låta bli.
Det första jag möts av i meddelandeinkorgen är SMS från hans ex (som han hade i somras, innan mig), och jag vet att i en iphone så hamnar de senaste meddelandena allra högst upp, vilket dessa SMS gjorde.
Läste då att tjejen i fråga hade skrivit något om att hon tänker på honom ibland och deras sexliv. Han hade då svarat med att de kunde träffas i sommar när hon kommer till staden vi bor i. Hon hade då sagt att hon gärna gjort det, men att han ju redan hade sambo. Då skrev han "Det kan bli vår lilla hemlighet ;)" och givit förslag på att de kunde ta in på hotell tillsammans.
Jag vågade inte fortsätta, ville inte se vad de hade skrivit till varandra tidigare, var rädd för vad jag skulle se.
Jag blev helt stum. Jag fattade ingenting. Hur kan han ha gått och låtsas som ingenting, haft sex med mig, sagt att han älskar mig - samtidigt som han skriver att han ska träffa henne och ha sex på ett hotellrum och att det ska bli "deras lilla hemlighet", hur kan han ha haft planer på otrohet?
Konfronterade honom och var helt förstörd. Först visste han inte vad han skulle säga, förutom att han inte menade något med det. Vi började givetvis storbråka och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tillslut sa bad jag honom om hennes nummer, för jag ville skriva till henne att hon skulle låta honom vara. Efter många om och men så fick jag tillslut det. Då skrev hon att det alltid är han som hör av sig (han säger tvärtom) och att han ska ha sagt att deras sex var det absolut bästa sex han haft, att han saknar det för att vi två inte har det likabra och att han tycker det är jobbigt att vi två inte har analsex. Blev givetvis ännu mer upprörd av detta, då han säger en sak och hon en annan. Så jag bad att få kolla på de andra meddelanden för att få se vem som talade sanning. Då säger han att han precis har raderat dom. HUR MISSTÄNKSAMT ÄR INTE DET??!!
Nåja. Vi pratade ut tillslut, han var lika ledsen som jag och sa att han aldrig skulle göra något för att såra mig och att han aldrig kommer förlåta sig själv... Jag förlät honom och försökte att inte tänka på det så mycket. Jag tänker fortfarande på det ibland, och det resulterar alltid i att jag kommer på mig själv tänka att jag är värdelös, jag duger inte till något, han är inte nöjd med mig, han vill inte ha mig, det är något fel på mig. Och detta är skitjobbigt, för varje dag så visar han på motsatsen och är väldigt gosig och talar alltid om hur mycket han älskar mig, men jag tvivlar ändå...
Så till idag.... (förlåt för långt inlägg förresten, men är tvungen att skriva av mig). Vi har inte haft sex på en vecka. Han har jobbat mellan 14-23 denna veckan (jag har dock varit hemma fram till 14 några dagar) och jag sover ibland när han kommer hem. Jag har längtat efter sex varje dag nu. Har också visat detta, och verkligen varit på honom men han har sagt att han inte orkar, att han är trött. "okej" tänker jag "han jobbar ju kväll denna veckan så det är ju inte så konstigt..." . Ändå har han sagt "var vaken ikväll när jag kommer hem så ska jag kan sätta på dig" men det händer ju inte.. han skyller då på att jag sover varpå jag säger att han jättegärna får väcka mig, gärna med SEX! Men det har inte heller hänt...
Så när jag kom hem satte jag mig vid datorn och skulle leta efter en film att kolla på.. Hittar då 15 porrfilmer , främst med analsex. Den senaste filmen var nedladdad idag vid 11.04 ca.. Direkt kände jag hur hjärtat började slå fortare, jag började skaka och kände mig förnedrad . Skrev till honom och ifrågasatte hur han har orka att runka till en massa porr om dagarna, men orkar inte ta en snabbis? Han svarar då att han var kåt, jag var inte hemma och då runkade han. Men jag har liksom varit hemma både i tisdags och onsdags, hallå?
Han säger att jag ska sluta och inte göra sån stor sak av det. Och nej, jag har inget emot porr, men när man inte orkar ta en snabbis (där jag kan göra allt jobb om han nu inte orkar anstränga sig) fast man orkar sitta och runka då ifrågasätter jag framför allt mig själv. Då tänker jag tillbaka på de här smsen med den där tjejen och tankarna kommer fram igen. Jag duger inte, vi har inte haft analsex (vilket jag aldrig sagt nej till, har till och med föreslagit det men han skrattar bort det) vilket tydligen är skitviktigt för honom (det sa ju den här tjejen också) , att jag inte tillfredsställer honom tillräckligt, att han vill vara med någon annan, att han tröttnat på mig.. ah alla tankar komma fram och jag vill bara skrika!!!!!!!!!!
Vet inte hur jag ska göra. Kommer något mer sånt här upp så vet jag inte vart jag kommer ta vägen... Allt känns så jävla jobbigt. Jag är väldigt känslig, jag grubblar väldigt mycket, jag tar saker personligt. Detta VET han! Ändå kan han inte förstå mig efter det här med SMSen.
Vad tycker ni? Är jag fjantig och borde strunta i porren, eller är det konstigt av honom att inte "orka" ha sex men ändå sitta och runka?
Vet varken ut eller in...