Inlägg från: Sykepleie |Visa alla inlägg
  • Sykepleie

En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?

Zizzy Zimsson skrev 2013-03-21 19:13:04 följande:
    Förlåt... säkert en ärlig fråga från TS, men denna tråd får mig osökt att tänka på den kända tråden "Räkor med ansikten" Skrattande

ANOF tillbaka igen måntro
  • Sykepleie
    soffliggaren skrev 2013-03-21 19:13:06 följande:
    Kanter på korven ?  Skalet ?

Skulle jag få stekt korv över äter min kille upp det (medans han ska fixa i köket egentligen så är han mätt) eller om jag är själv så steker jag bara 4-5 korvar. Resten av korven som inte är stekt lägger jag i frysen.

Stecker du 4-5 KORVAR? Hur många korvar köper du egentligen? Och hur många korvar brukar ni äta tillsammans, 10 eller?!
  • Sykepleie
    Anonym (Pinsamt) skrev 2013-03-21 19:20:26 följande:
    Inte det som man tar av först, utan kanterna på korven. som kanter på brödet ungefär. Förstår ni vad jag menar?
    Jag skär ju bort det gör inte ni det? Och det är svårt att få bort det utan att en massa korv följer med så att säga.

Finns det kanter på falukorv?
  • Sykepleie
    soffliggaren skrev 2013-03-21 19:27:30 följande:
    Om du har en falukorv så skär du väl bitar ? Jag äter kanske fyra skurna falukorvar.

Hur många falukorvar äter du Flört. Jag trodde att alla fattade att det var skurna bitar.

Ja, men fura skurna falukorvar räcker gott och väl till en hel familj och man har mat över. Så hur en enda kan smäcka i sig fyra falukorvar är en gåta.. 

Att du stecker upp 4-5 bitar falukorv (vilket jag hoppas att du menar) så är det normalt. Men inte 4-5 hela falukorvar i bitar  
  • Sykepleie
    Anonym (önskar vara *pip) skrev 2013-03-21 19:37:15 följande:
    Jag använder först falukroven som onanistav och sedan skär jag till den till middag. 
Svar på tråden En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?