En pinsam fråga men vad gör ni med det som blir kvar av falukorven?
Thaleya1 skrev 2013-03-22 09:57:01 följande:
nejdå, det är inte anledningen för så är ibland jag med. Kommer ihåg när någon hade några frågor om grekisk mytologi. Det slutade med att jag gjorde ett gigantiskt dokument i paint, med olikfärgade streck om vilka gudar som legat med vilka och vilket barn det resulterat i. Jag skrev namnen i olika färg beroende på vad de var också, titaner, halvgud, gud, människa osv.. Kan ju säga att det tog mer än en dag och att läsa igenom 2 st böcker helt om grekisk mytologi och därefter börja rita strecken...men det var kul för nu är jag rätt haj på grekisk mytologi :D Ägnade nyligen en halv dag med att gå igenom alla inlägg i en 6700 inlägg lång tråd och ta ut alla bilder som postats och spara dem på min dator, lägga dem i ordning och därefter posta in dem i en bildtråd. Mina grejer blir dock rätt uppskattade, men kanske ägnar jag mig åt saker som människor vill se men inte orkar göra själv :PThaleya1 skrev 2013-03-22 09:57:01 följande:
nejdå, det är inte anledningen för så är ibland jag med. Kommer ihåg när någon hade några frågor om grekisk mytologi. Det slutade med att jag gjorde ett gigantiskt dokument i paint, med olikfärgade streck om vilka gudar som legat med vilka och vilket barn det resulterat i. Jag skrev namnen i olika färg beroende på vad de var också, titaner, halvgud, gud, människa osv.. Kan ju säga att det tog mer än en dag och att läsa igenom 2 st böcker helt om grekisk mytologi och därefter börja rita strecken...men det var kul för nu är jag rätt haj på grekisk mytologi :D Ägnade nyligen en halv dag med att gå igenom alla inlägg i en 6700 inlägg lång tråd och ta ut alla bilder som postats och spara dem på min dator, lägga dem i ordning och därefter posta in dem i en bildtråd. Mina grejer blir dock rätt uppskattade, men kanske ägnar jag mig åt saker som människor vill se men inte orkar göra själv :PHärligt med seriösa människor! :) Kul korvtråd förresten! Orkade inte läsa hela men skrattade gott! (Trodde faktiskt att den var på riktigt, det finns så mycket konstigt folk ;) )